Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کجانی مدیر عامل انجمن خیریه بهداشتی درمانی حضرت حجت بن الحسن العسکری اصفهان (حجتیه) در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : مجمع خیران بیمارستان حجتیه اقدامات بسیاری درحوزه  خدمات رایگان درمانی ارائه کرده است که بیماران نیازمند واقشار آسیب پذیر جامعه که  از خدمات بیمه ای محروم اند ، حمایت و درمان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ، دوبخش جدید بیمارستان حجتیه اصفهان به بهره برداری رسیده که این بخش ها شامل بخش سی سی یو و داخلی مغز واعصاب  بوده است.

مدیر عامل انجمن خیریه بهداشتی درمانی حجتیه اصفهان با بیان اینکه نوسازی بخش های فرسوده این بیمارستان با 14هزار مترمربع زیر بنا افتتاح شده است ، تاکید کرد : جمع اعتبارات برای ساخت ونوسازی این بیمارستان در سال اخیر حدود 400 میلیارد ریال برآورد می شود که ابن مبلغ با روش خیریه ای در بخش توسعه بیمارستان جمع آوری شده و شامل ایجاد فضای فیزیکی برای ساخت وساز ، تامین تجهیزات پزشکی و  ارتقای  تأسیساتی پیش بینی شده است.

کجانی ادامه داد: بیمارستان حجتیه اصفهان با توجه به قدمت پنجاه ساله ای که دارد  از بیمارستان های قدیمی اصفهان است و نیازمند بازسازی بخش ها است؛ در یک سال اخیر70 درصد فضای قدیمی به طور کلی نو سازی شده و30 درصد دیگر آن نیاز به بازسازی دارد.

وی اظهار داشت : بخش های جدید داخلی مغز واعصاب ، رادیولوژی ، همودیالیز برای بیماری های خاص اختصاص یافته و  سی سی یو ، درمان سرطان ، ام آرآی ، سی تی اسکن ، فیزیوتراپی ، چشم پزشکی ، درمانگاه عمومی و تخصصی ، اورژانس با تأسیسات الکترومکانیک و سامانه حرارتی بامدرن ترین تجهیزات صنعتی دراین بیمارستان فعال است.

مدیر عامل انجمن خیریه بهداشتی درمانی حجتیه اصفهان گفت : این بیمارستان 80 تختخوابی روزانه به طور متوسط به بیش ازیک هزار نفر ارائه خدمت می کندکه این مرکز به طور میانگین 25 بیمار در روز را که شامل بیماران بی بضاعت ، محروم از بیمه و اتباع خارجی  را در بخش صعب العلاج و‌همودیالیز به طور صد در صد رایگان خدمات بیمه ای  ارائه می دهد.

کجانی بیان داشت : هزینه درمانی یک بیمار دیالیزی بالغ بر3 میلیون ریال در هر جلسه است که الزاما حداقل سه جلسه همودیالیز برای بیماران انجام می پذیرد و میانگین خدمات رایگان به این بیماران نیازمند ، به بیش از 10 میلیارد ریال در ماه می رسد.

وی ادامه داد: مطلب حائز اهمیت در این بیمارستان این است که اعضای هیئت امنا به خصوص رئیس آن ، حضرت آیت الله طباطبایی تاکید برآن دارندکه به دلیل نیت و منویات موسسان محترم و متدین وخیران ، اصل خیریه بودن رعایت حال بیماران نیازمند بشود ودرمان به نفع قشر بی بضاعت صورت گیرد.

مدیر عامل انجمن خیریه بهداشتی درمانی حجتیه اصفهان گفت : طبق آمار رسمی وزارت بهداشت ، خدمات رسانی به بیماران با رضایتمندی از بیمارستان در مرتبه عالی قرار داشته و دارد.

انتهای پیام/م

دو بخش جدید بیمارستان حجتیه اصفهان به بهره برداری رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب لیبرال دموکرات انگلیس در گزارشی اعلام کرد بیمارانی که دچار سکته قلبی در انگلیس می‌شوند باید بیش از ۲۴ ساعت معطل بمانند تا آمبولانس اورژانس سر برسد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، براساس گزارشی که حزب لیبرال دموکرات‌ها امروز منتشر کرد، پارسال در انگلیس، اهداف خدمات آمبولانس، در همه سازمان‌های بهداشت و درمان این کشور، محقق نشد. براساس این گزارش، هدف وزارت بهداشت و درمان انگلیس این است که در موارد حاد، از جمله سکته‌های مغزی یا قلبی، آمبولانس‌ها در مدت ۱۸ دقیقه سر بالین بیمار برسند که تقریب در همه مناطق، پارسال چنین نشد.
در گزارش حزب لیبرال دموکرات‌های انگلیس آمده است مثلا در دو مورد در مناطق وارینگتون (Warrington) و استافوردشایر (Staffordshire) افرادی که خونریزی داشتند، بیش از ۲۵ ساعت منتظر آمبولانس ماندند.
ایندیپندنت نوشت جولیان هارتلی (Julian Hartley)، میدر عامل تامین خدمات در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس می‌گوید با توجه به کمبود نیروی انسانی، کاهش امکانات، همراه با افزایش درخواست ها، دولت انگلیس باید فورا بودجه بهداشت و درمان را افزایش دهد. وی افزوده در حالی که تقاضا برای خدمات بهداشتی و درمانی هیچ گاه تا این اندازه فراوان نبوده است، مدیران بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها تلاش می‌کنند تا تاخیر‌ها را کم کنند.
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ماه گذشته یک شرکت خصوصی که اخیرا در منطقه شرق انگلیس فعالیت می‌کند، برای اعزام آمبولانس، از هر بیمار ۹۹ پوند می‌گیرد. این روزنامه نوشت پارسال ۳۴ هزار بیمار در درون آمبولانس‌ها در بیرون از بیمارستان‌های انگلیس منتظر ماندند تا در اورژانس بیمارستان‌ها پذیرش شوند و آسیب دیدند.
بر اساس گزارش ماه پیش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، هفت میلیون بیمار در این کشور در فهرست انتظار آغاز درمان در بیمارستان‌های دولتی انگلیس اند.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد