Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@08:04:13 GMT

هنیه خواستار تجمع فلسطینیان در مسجدالاقصی شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۸۳۹

هنیه خواستار تجمع فلسطینیان در مسجدالاقصی شد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آناتولی؛ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای از همه فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی درخواست کرد تا روز جمعه در مسجدالاقصی تجمع کنند.

وی در این بیانیه روز جمعه را روز «حرکت برای یاری مسجدالاقصی» خواند و اعلام کرد: از همه فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی درخواست می‌کنم تا به منظور حمایت از مسجدالاقصی و تلاش برای خنثی کردن طرح‌های اسرائیل در این مسجد جمع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه همچنین از نیروهای مقاومت فلسطین خواست تا به هر طریقی از مسجدالاقصی دفاع کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هنیه فلسطین مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی در حمله دشمن صهیونیستی به غزه را تسلیت گفت.

سردار قاآنی بیان کرد که خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.

وی افزود: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آنها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • تصاویر جدیدی از برخورد موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • شب پرستاره قدس و جیغ نتانیاهو