Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@05:07:44 GMT

مدیر ستاد انتخاباتی سندرز مسلمان است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۸۴۱

مدیر ستاد انتخاباتی سندرز مسلمان است

برنی سندرز، نماینده دموکرات ایالت ورمونت که به تازگی نامزدی خود را برای شرکت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرده، یک وکیل برجسته مسلمان را به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی خود تعیین کرد.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، فایض شکیر، فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد و مدیر سابق بخش سیاسی ملی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ACLU)، روز سه شنبه توسط سناتور سندرز به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی او انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این وکیل برجسته مسلمان پیش از اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا، مشاور ارشد هری رید، سناتور سابق ایالت نوادا آمریکا و رئیس اکثریت سنا در آن زمان بود. او همچنین مشاور نانسی پلوسی، رئیس فعلی مجلس نمایندگان آمریکا بوده است. شکیر در طول هفت سال فعالیت در مرکز ترقی آمریکایی، اتاق فکر لیبرال در واشنگتن، یک کمپین ضد اسلام هراسی را با شعار «ترس: ریشه اسلام هراسی در آمریکا» هدایت می‌کرد.

برنی سندرز، یکی از منتقدان سرسخت سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است. سندرز که در سال ۲۰۱۶ نیز نامزد حزب دموکرات بود در نهایت به نفع هیلاری کلینتون، دیگر نامزد این حزب از عرصه رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کرد. او در حالی روز گذشته وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شد که پیش از این دستکم ۱۱ دموکرات نامزدی خود را برای شرکت در این انتخابات اعلام کرده‌اند و یا گفته‌اند که قصد حضور در این رقابت‌ها را دارند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مسلمان سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شورای عالی مسلمانان آلمان اعلام کرد که با وجود یک بند جدید و بحث برانگیز در مورد مسلمانان در پیش‌نویس برنامه اساسی حزب دموکرات مسیحی این کشور به شدت مخالف است.   ایمن مزیک، رئیس این شورا در بیانیه‌ای که در رسانه‌های آلمانی منتشر شده است اعلام کرد: این تلاش دیگری از سوی حزب دموکرات مسیحی برای ماهیگیری در آب گل‌آلود و با هدف انگ زدن به مسلمانان است.   در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این برخورد و روش گزینشی نسبت به مسلمانان تنها به ایجاد ناآمیدی در بین مسلمانان نسبت به اصلاح امور منجر می‌شود.   حزب دموکرات مسیحی عبارتی بحث برانگیز در مورد مسلمانان را در پیش نویس برنامه اساسی جدید خود وارد کرده است.    در ابتدا، در این پیش‌نویس درباره مسلمانان آمده بود: «مسلمانانی که ارزش‌های ما را به اشتراک می‌گذارند متعلق به آلمان هستند»، سپس به این شکل اصلاح شد: «مسلمانان بخشی از تنوع مذهبی آلمان و جامعه ما هستند»، در ادامه این عبارت هم به آن اضافه شد: «اسلامی که ارزش‌های ما را ندارد و جامعه آزاد ما را رد می‌کند، متعلق به آلمان نیست.»   ناظران بر این باورند که پیش‌نویس جدید دیدگاه متفاوت و مورد نظر فردریش مرز، رهبر فعلی حزب را منعکس می‌کند، که پیش از این سه بار در مواجهه با رقابت آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان، شکست خورده بود.   شایان ذکر است که تعداد مسلمانان در آلمان به بیش از پنج میلیون نفر می‌رسد، اما موانع ساختاری در این کشور، تأسیس مؤسسات مذهبی محلی را با مشکل مواجه کرده است.   انتهای پیام/

​​​​​

دیگر خبرها

  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن