Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان در حالی از امروز به میزبانی اتریش آغاز شد که نمایندگان بانوی ایرانی در بخش مقدماتی ۵ کیلومتر کلاسیک عملکردی قابل قبول داشته و همگی به خط پایان رسیدند. در میان آنها اما سمانه بیرامی باهر موفق شد با عملکردی درخشان با صعود ۱۰ پله ای رکورد کسب نتیجه بانوان ایران در این مسابقات را هم بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرامی باهر  همان بانویی است که در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی پرچمدار کاروان ایران بود. بانویی که با تلاش و همت خود نگاه جهانیان را برای رسیدن به خط پایان رقابتهای دشوار و نفس گیر آن مسابقات به همراه داشت.

سمانه بیرامی باهر بانوی رکوردشکن اسکی صحرانوردی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رقابتهای امروز خود گفت: من دو دوره پیش از این نیز در مسابقات قهرمانی اسکی جهان شرکت کرده بودم و در هر دوره موفق شدم بهترین رتبه را در میان نمایندگان بانوی کشورمان کسب کرده و ۲۴ شوم. خوشبختانه در این دوره با ۱۰ پله صعود به عنوان ۱۴ بخش مقدماتی رسیدم که در تاریخ اسکی صحرانوردی بانوان بی نظیر است.

بانوی المپین کشورمان ادامه داد: همه اسکی بازانی که در رقابتهای قهرمانی جهان شرکت می کنند ۱۲ ماه سال را روی برف اسکی می کنند اما متاسفانه تمرینات ما به دو ماه محدود می شود اما با این وجود خدا را شاکرم که موفق شدم ۱۰ پله صعود در رکورد بانوان اسکی باز کشورمان داشته باشم. این موفقیت و پیشرفت در سخت ترین شرایط انگیزه را برای همه بانوان ورزشکارمان افزایش می دهد و همین برای ما کافی است.

وی افزود: فردا نیز مسابقات سرعتی پاتیناژ را در پیش داریم که البته تخصص ما در آن نیست اما تمام تلاشم را برای آن مسابقه نیز انجام می دهم و امیدوارم تیم اسکی صحرانوردی ایران بتواند در این دوره از رقابتهای قهرمانی جهان به عملکرد خوبی دست پیدا کند. 

کد خبر 4548203

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکی تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • عملیات وعده صادق در جهان بی نظیر بود
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان