Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی خاتمی گفت: در بسیاری از شاخص‌های بهداشتی و درمانی بعد از پیروزی انقلاب حداقل رشد ده برابری داشتیم، تعداد پزشک ها از ۱۵ هزار نفر به ۱۵۰ هزار نفر رسیده و تعداد مراکز درمانی، تخت های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی گسترش پیدا کرده است.

سید مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت : در حوزه های گوناگون می توان به این دستاورد ها اشاره کرد که یکی از این دستاوردها در زمینه‌ی هسته ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اکنون ایران عضو باشگاه هسته‌ای دنیا است یادآورد شد : ایران یکی از پنج کشور هسته ای دنیا است؛ همچنین کشور ما در زمینه دانش های نوین به خصوص نانو تکنولوژی ششمین کشور نانوتکنولوژیست دنیاست؛
تا جائی که در طول چهار دهه بیش از ۴۰۰ مدال علمی المپیاد جهانی در حوزه علم و فناوری را توانسته ایم کسب کنیم.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود همچنین عنوان کرد : درطول ۴۰ سال گذشته بسیاری از شاخص‌های توسعه ارتقاء داده پیدا کرده است؛
 به عنوان مثال شهرها و روستاهایی که به آب آشامیدنی سالم ، بهداشتی و لوله کشی شده دسترسی پیدا کرده‌اند رشد چشمگیری داشته ؛ همچنین درعرصه گاز رسانی در سطح کشور در زمان پیروزی انقلاب ۵۲ هزار انشعاب داشتیم،
 در حال حاضر به بیش از شش میلیون انشعاب رسیده ایم.
وی تصریح کرد : ظرفیت تولید برق کشور بعد از پیروزی انقلاب چندین برابر شده و در زمینه راه و شهرسازی هم پیشرفتهای قابل توجه و شایان ذکری داشتیم .

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود و دهستانهای بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت : در بسیاری از شاخص‌های بهداشتی - درمانی بعد از پیروزی انقلاب حداقل رشد ده برابری داشتیم، تعداد پزشک ها از ۱۵ هزار نفر به ۱۵۰ هزار نفر رسیده و تعداد مراکز درمانی ، تخت های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی گسترش چشمگیر پیدا کرده است.

خاتمی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب برای دسترسی به خدمات درمانی مشکلات زیادی وجود داشت یادآور شد : اکنون با توجه به رشد جمعیت و تنوع بیماری ها می توانیم بگوییم در داخل کشور پاسخگوی تمامی نیازهای بهداشتی و درمانی کشور هستیم و حتی در این زمینه در دنیا هم حرف برای گفتن داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینها همه افتخاراتی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آوردیم البته ما به این مقدار قانع نیستیم و معتقدیم با توان کشور و نظام، همچنین منابع و ظرفیت هایی که کشورمان دارد به پیشرفت هایی بیش تر از موارد فعلی می توانیم دسترسی پیدا کنیم و به امید پروردگار این مسیر را خواهیم پیمود.

 

انتهای پیام/هادی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این مرحله از المپیاد‌های علمی کشور از شنبه ۲۵ فروردین در این استان آغاز شده است و تا اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت.   سید امیر شوشتری افزود: این آزمون‌ها در رشته‌های فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سواد رسانه ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست شناسی، نجوم و اخترفیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و شیمی برگزار می‌شود.   وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در این مرحله، در تابستان برای دریافت مدال‌های رنگی خود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.   شوشتری گفت: این آزمون‌ها در دو نوبت ۸ صبح و ۱۴ ظهر برگزار می‌شود و شرکت کنندگان فقط با دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند در جلسه آزمون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی