Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:56:59 GMT

زن فالگیر کلاهبردار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۸۰۵۳

زن فالگیر کلاهبردار دستگیر شد

خبرگزاری مهر: دادستان شهرستان مرند، امروز در جمع اهالی دهستان دولت آباد شهرستان مرند نسبت به آگاهی بیشتر درباره قوانین تاکید کرد و ابراز داشت: در نوشته ها، اسناد و قرارداد‌های خود دقت کافی را داشته باشید، در معاملات و در هر جایی که نیاز به امضاء کردن است قبل از اینکه سند یا برگه‌ای را امضاء کنید با فردی باسواد و آگاه، مشورت کنید تا دچار مشکل نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین علیپور با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی از نقاط مختلف شهرستان و حومه برخی از افراد با استفاده از احساسات و عواطف مردم اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، خاطرنشان کرد: اخیرا یک زن با ترفند فالگیری اقدام به کلاهبرداری از چندین خانواده کرده بود که بعد از اطلاع مراجع قانونی دستگیر و اینک در زندان به سر می‌برد.

وی تاکید کرد: مردم دقت لازم را داشته باشند که در دام این افراد کلاهبردار گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، اطلاع دهند.

دادستان مرند خاطرنشان کرد: در کار‌های خیر و نیک به یکدیگر کمک کرده و از اختلاف و دعوا دوری کنید، هرجا دیدید فردی مظلوم حقش در حال پایمال شدن است و مورد ظلم واقع شده با شهادت که یک تکلیف اخلاقی است از حقش دفاع کنید.

همچنین رئیس دادگستری شهرستان مرند عنوان کرد: نظام متکی به مردم است و ما باید بیشتر با مردم باشیم، قضاوت نیز امر خطیری است که باید افراد صالح بر کرسی قضاوت تکیه دهند.

سیف الله زارع زاده عنوان کرد: قضات هر چقدر هم توانمند باشند جهت روشن شدن حقیقت همیشه نیازمند کمک، همراهی و همدلی مردم هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند