Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید: موضع کشور ما نسبت به رژیم صهیونیستی مشخص است و نیازی نیست در مورد آن صحبت کنیم، ضمن اینکه رویارویی با آنها خط قرمز ماست.‌

وی در رابطه با اینکه واکنش وزارت ورزش‌وجوانان به بررسی شکست‌های متعدد سعید ملایی مقابل حریفان رژیم صهیونیستی توسط فدراسیون جهانی جودو چگونه خواهد بود، گفت: به چنین مساعئلی نباید بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضع کشور ما نسبت به رژیم صهیونیستی مشخص است و نیازی نیست در مورد آن صحبت کنیم. در طول چهار دهه گذشته در هیچ مقطعی رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناختیم و فرقی نمی‌کند که در چه مسابقه یا تورنمنتی باشد. رویارویی با رژیم صهیونیستی خط قرمز کشور ما است، چرا که رژیمی است نسل‌کش و کودک‌کش. آنها جنایت‌های زیادی را انجام می‌دهند. اگر تمام گرفتاری‌های کشور را ریشه‌یابی کنیم، یک سر آن به اسرائیل باز می‌گردد. تمام تحریم‌ها و گرفتاری‌های به وجود آمده بدون شک توسط لابی‌های رژیم صهیونیستی است. این موضوعی نیست که بخواهیم در خصوص آن مذاکره کنیم.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: در هیچ شرایطی و در هیچ مسابقه‌ای با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه نخواهیم داد. اقداماتی که اکثر ورزشکاران‌مان انجام داده‌اند و از قهرمانی در جهان گذشته‌اند، به این دلیل بوده که از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند. این یک موضوع جدی است که باید به آن توجه کنیم. فقط موضوع سعید ملایی مطرح نیست، چرا که باید در تمام رشته‌ها به آن توجه کنیم. بیداری در تمام کشورها اتفاق افتاده است. ورزشکاران مختلف در برخی از رشته‌ها و در کشورهای گوناگون، با نماینده رژیم صهیونیستی مبارزه نکرده و آن را نیز اعلام می‌کنند. موضوع رژیم صهیونیستی بحث مطرح ورزشکاران ایران نیست، چرا که خیلی از ورزشکاران مطرح دنیا مانند محمد صلاح که در لیورپول توپ می‌زند، برای حفظ آرمان‌ها و حمایت از مردم فلسطین علیه این رژیم موضع‌گیری می‌کنند. مردم دنیا با اقدامات رژیم صهیونیستی مخالفند و این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسند. ان‌شاءالله روزی برسد که از صحنه روزگار محو شوند تا دغدغه‌های حول آن‌ها نیز از بین برود.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات فدراسیون جودو به دلیل مکاتباتشان با فدراسیون جهانی جودو به تعویق خواهد افتاد، گفت: تعویق انتخابات به این موضوع هیچ‌گونه ارتباطی ندارد و رخ دادن چنین مسائلی عادی است.

وی در خصوص بازگشتش به فدراسیون والیبال در پی اصرار اهالی این رشته ورزشی عنوان کرد: اهالی این رشته محبت دارند. به والیبال کمک خواهم کرد، اما امکان ندارد به فدراسیون والیبال برگردم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب جودو رژیم صهیونیستی والیبال وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود

رئیس فدراسیون ترای اتلون گفت: هیئت قوی می‌تواند ورزشکار را جذب کند و با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدکاظم حججی، رئیس جدید فدراسیون ترای اتلون در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: برای 4 سال آینده، نیازمند کمک همه هیئت‌ها هستیم و تک بعدی نمی‌توان کار کرد. من رای اعضا را گرفتم ولی خادم آنها و ورزش هستم.

رئیس جدید فدراسیون ترای اتلون ادامه داد: برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور خواهد بود و می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. در این راه به کمک ادارات کل نیاز داریم. هیئت قوی می‌تواند ورزشکار را جذب کند و با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت خواهد شد. در آینده نه چندان دور نیز مدال‌های آسیایی و جهانی، پیش روی ما خواهد بود.

محمدکاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد

حججی گفت: شهید محسن حججی، پسر عموی من است که توفیق شهادت داشت. امیدوارم طوری کار کنیم که در مقابل این شهیدان، سربلند باشیم. از نظر سوابق ورزشی نیز باید بگویم که نخستین مدال ورزشی خود را در سال 1370 در رشته دوچرخه‌سواری کسب کردم. از سال 1383 که فدراسیون سه‌گانه معرفی شد، وارد ترای اتلون شدم و در کنار آن در دوچرخه‌سواری هم بودم. در سال‌های 2009 و 2010 مدارم مربیگری بین‌المللی گرفتم. در کارنامه من 18 مسابقه بین‌المللی در سه‌گانه ثبت شده است. 

محمدکاظم حججی تصریح کرد: برنامه‌ای 4 ساله تدوین کرده‌ایم و تلاش ما این است که برای بازی‌های آسیایی 2026 ورزشکاران خوبی را کشف و پرورش دهیم تا سهمیه المپیک 2028 را نیز به دست آوریم.

او در مورد فعالیت بانوان در رشته سه‌گانه افزود: بانوان تاکنون در مسابقات داخلی و خارجی در رشته‌های دوچرخه‌سواری-دوومیدانی شرکت می‌کردند. راهکاری پیش‌بینی‌ کرده‌ایم برای رشته سه‌گانه بانوان تا با لباس مورد تایید فدراسیون جهانی در مسابقات از جمله بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند. ما تلاش داریم تا بازی‌های کشورهای اسلامی (سال آینده) در جزیره کیش برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • شادی مردم دیارسرفه های مقدس از حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • وزیر خارجه اردن : نباید به نتانیاهو اجازه رویارویی دیگری با ایران را داد
  • نباید به نتانیاهو اجازه رویارویی دیگری با ایران را داد
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود