Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:12:04 GMT

مادران شهدای مدافع حرم در خرمشهر تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۸۱۲۱

مادران شهدای مدافع حرم در خرمشهر تجلیل شدند

به گزارش ایرنا مدیران فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد اروند چهارشنبه در محل کار فاطمه ساجدی اصل همسر شهید مدافع حرم 'علی منیعات' حضور یافتند و با اهدای لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید از مقام والای همسر این شهید مدافع حرم که در تاریخ 20 اسفند ماه سال 1393 در درگیری با تروریست ‌های تکفیری داعش به اسطوره ‌ای بی‌ بدیل تبدیل و به شهادت رسید تکریم به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا، مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند با حضور در خانه شهید 'محمدرضا عسکری فرد' یار جدا ناشدنی مسجد جامع خرمشهر نسبت به مادر و همسر این شهید مدافع حرم ادای احترام کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر در این دیدار نقش شهدای مدافع حرم در حفظ کشور موثر دانست و گفت: امنیت امروز جامعه مرهون جانفشانی شهدای مدافع حرم بوده که با ایثار جان خود مردم ایران آسوده سر بر بالین می گذارند.
رضا مردانی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا پای انقلاب ایستاده اند گفت: این بزرگواران با شجاعت ،شهامت و استقامت جوانانی پرورش داده اند که امروز موجب افتخار جامعه هستند و این مرز و بوم به آنها می بالد.
شهید « علی منیعات » از مجاهدان جوان و بسیجی خرمشهر بود که با شهادتش در درگیری با تروریست ‌های داعش و بانثار خون خود در دفاع از حریم آل‌ الله بار دیگر یاد و خاطره شهدای خوزستان در آزادسازی خرمشهر را زنده کرد.
شهید مدافع حرم محمدرضا عسکری فرد متولد 24آبان ماه سال 1353 در خانواده‌ای مذهبی و اصیل خرمشهری دیده به جهان گشود،عسکری فرد در سال 74 و پس از سال‌ها فعالیت در بسیج به سپاه پاسداران پیوست و لباس پاسداری بر تن کرد محمدرضا عسکری فرد همواره با قرآن و مسجد جامع خرمشهر مانوس بود.
وی پس از سال‌ها تلاش و کوشش در راه سبک‌بالی برای دفاع از حریم حضرت زینب (س) به خیل عظیم مدافعان حرم پیوست سرانجام در سحرگاه دوازدهمین روز از ماه محرم سال 94 در سوریه به شهادت رسید.
7100/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 جامعه خانواده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد کانون های فرهنگی هنری مساجد 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد