Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به همراه هاتفی مدیرامورمشتریان و بانکداری شرکتی و شریفی مدیر امور طرح و برنامه از طرح‌های تعاونی و شعب استان همدان بازدید به عمل آوردند.

عصارزاده عضو هیئت‌مدیره در بازدید از شعبه تویسرکان ضمن ارزیابی عملکرد شعب بر اجرای کامل طرح اشتغال پایدار روستایی به‌ویژه ایجاد تسهیل درفرآیندپرداخت تسهیلات پایدار روستایی به نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد تأکید نمود و به معرفی هرچه بیشتر خدمات بانک در منطقه اشاره نموده و علاوه بر آن برشناسایی مشتریان VIPو فعالین اقتصادی منطقه تأکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این سفر از شرکت تعاونی فاران شیمی تویسرکان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دارو بازدید به عمل آمد گفتنی است این شرکت که از مشتریان باسابقه و خوش‌حساب بانک می‌باشد و تاکنون 4 فقره تسهیلات بالغ‌بر 105 میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال فراگیر دریافت نموده است تاکنون موفق به ایجاد اشتغال 220 نفر به‌صورت مستقیم شده است.

عضو هیئت‌مدیره بانک در جلسه برگزارشده در محل شرکت فاران شیمی برافزایش تعاملات و همکاری با این شرکت تأکید نموده و مدیرعامل شرکت فاران شیمی نیز در ادامه از عملکرد، خدمات و همکاری بانک تقدیر به عمل آورد ابراز امیدواری نمود که با گسترش همکاری‌ها به‌ویژه در بخش ارزی بتوان بیش‌ازپیش از خدمات بانک توسعه تعاون استفاده نمود وبر اساس آن قسمتی از مشکلات اشتغال شهرستان را مرتفع کرد.

همچنین عصارزاده، از پروژه 12 هکتاری تولید نهال گردوی اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید روستایی استان همدان که با مشارکت بانک توسعه تعاون در حال تکمیل می‌باشد بازدید به عمل آورد. شایان‌ذکر است این پروژه که در شهرستان تویسرکان بااعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد ریال از محل منابع اشتغال پایدار روستایی در حال اجرا می‌باشد منجر به اشتغال 30 نفر به‌صورت مستقیم می‌شود. البته این پروژه 10 درصد از نیاز کشور به نهال گردوی اصلاح‌شده را تأمین خواهد نمود و براین اساس برند ایرانی گردو در جهان تقویت خواهد شد.

عضو هیئت‌مدیره ضمن ابراز امیدواری مبنی برافزایش تعاملات، بر آمادگی بانک توسعه تعاون جهت ارائه خدمات تخصصی تأکید نمود.

قابل‌ذکر است بازدید از مجتمع خدمات رفاهی جدی امین پور که با مشارکت بانک توسعه تعاون و با استفاده از منابع اشتغال پایدار روستایی راه‌اندازی شده است از دیگر شرکت‌های مورد بازدید بود. این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال همراه با مشارکت بانک توسعه تعاون در مسیر بزرگراه کربلا در حال ساخت و تکمیل می‌باشد ضمناً این پروژه با اشتغال‌زائی بالغ‌بر 17 نفر در حال تکمیل می‌باشد. همچنین عصارزاده ضمن بازدید از مراحل اجرایی پروژه و بخش‌های مختلف آن بر موقعیت استراتژیک مناسب طرح تأکید نمود که بر اساس آن می‌توان بازدهی طرح در وضعیت مطلوبی را پیش‌بینی کرد.

در ادامه برنامه‌ها، بازدید از شعبه اسدآباد صورت گرفت که در جریان این بازدید عملکرد شعبه موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت. گفتنی است عصارزاده ضمن اشاره به پتانسیل‌های موجود در شهرستان بر معرفی خدمات بانک به آحاد مردم نیز تأکید نمود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروهی که توسط اینتل، آرم، گوگل، کوالکام، سامسونگ و سایر شرکت‌های فناوری تشکیل شده، درحال توسعه یک نرم‌افزار متن‌باز است که از محدودشدن توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی به فناوری اختصاصی انویدیا جلوگیری می‌کند و نرم‌افزار آن‌ها می‌تواند روی هر ماشین یا تراشه‌ای اجرا شود.

این گروه با نام The Unified Acceleration Foundation یا UXL، به رویترز گفته است که جزئیات فنی این پروژه تا نیمه دوم سال جاری میلادی به بلوغ می‌رسد؛ هرچند تاریخ دقیق انتشار این پروژه اعلام نشده است. درحال‌حاضر این پروژه شامل استاندارد آزاد OneAPI می‌شود که توسط اینتل توسعه یافته است تا الزاماتی مانند زبان‌های برنامه‌نویسی خاص، کد بیس‌ها و سایر ابزارهایی که توسعه‌دهندگان را مجبور به استفاده از پلتفرم خاصی مانند انویدیا کودا می‌کند، از بین ببرد.

انویدیا اولین کمپانی تراشه‌ساز دنیاست که ارزشی بیش از ۲ تریلیون دلار دارد. این شرکت پس از تمرکز روی سخت‌افزارهای مخصوص توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مانند H100، با افزایش چشمگیر ارزش بازار خود روبه‌رو شد. این تراشه‌ها که توسعه‌دهندگان را مجبور به استفاده از معماری CUDA انویدیا می‌کند، عملکردی فراتر از تمام تراشه‌های این حوزه دارند. بااین‌حال، افزایش تقاضا باعث شده است که شرکت‌ها به گزینه‌های جایگزین فکر کنند.

با وجود اینکه UXL‌ می‌گوید در ابتدا می‌خواهد گزینه‌های مختلف برای توسعه اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد، درنهایت از سخت‌افزار و کد انویدیا هم پشتیبانی خواهد کرد. UXL برای رسیدن به هدفش، از شرکت‌های تراشه‌ساز و محاسبات ابری مانند مایکروسافت و آمازون کمک می‌خواهد تا اجرای نرم‌افزار آن‌ها روی هر تراشه یا سخت‌افزاری تضمین شود.

مایکروسافت که عضو UXL نیست، ظاهراً از سال گذشته میلادی درحال همکاری با AMD است تا تراشه‌های هوش مصنوعی جایگزین توسعه دهد و انحصار انویدیا در بازار را به چالش بکشد.

تمام شواهد نشان می‌دهند که شرکت‌های فناوری می‌خواهند حکمرانی انویدیا در بازار را به چالش بکشند؛ اگرچه شاید در این مسیر شکست بخورند.

منبع: reuters

227323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888573

دیگر خبرها

  • توقف مهمترین پروژه برق آبی در حال توسعه پاکستان پس از ترور مهندسان چینی
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • شناسایی اتباع غیر مجاز در گیلان