Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای اول مرحله پلی آف لیگ برتر روز چهارشنبه در 4 شهر برگزار شد تا تکلیف دیدارهای ابتدایی

مشخص شود.

شهرداری ورامین 3 – شهرداری گنبد صفر

صدرنشین لیگ در خانه توانست در اولین دیدار مقتدرانه در زمین ظاهر شود و حریف خود را شکست داد. ورامینی ها در هر سه ست کم اشتباه ظاهر شدند تا با بردی مقتدرانه برای دیدار دوم به گنبد سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان 3 – سایپا صفر

نبرد خودرو سازان در خانه والیبال تهران به سود پیکان به پایان رسید. شاگردان اکبری در این دیدار در هر سه ست برابر تیم ترکاشوند شکست خوردند تا پیکانی ها با یک پیروزی بی حرف و حدیث زمین را ترک کنند.

گل گهر سیرجان 1 – پیام مشهد 3

پیام مشهد مانند دو بازی قبلی در لیگ برتر توانست گل گهر سیرجان را شکست دهد. مشهدی ها هر چند بازنده ست اول بودند اما در ست های بعدی حریف خود را شکست دادند تا در پایان ست چهارم با برد دست به کار بزرگی در خانه حریف بزنند.

خاتم اردکان 2 – کاله مازندران 3

دیدار جذاب و نزدیک دو تیم در پایان چهار ست رقابت جذاب و زیبا به تساوی رسید تا سرنوشت مسابقه در ست پنجم مشخص شود. در ست پنجم کاله مهمان توانست حریف خود را شکست دهد تا خارج از خانه برد بزرگی را کسب کرده باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خودروسازان شهرداری لیگ برتر والیبال پیکان پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد