Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: همایش مجمع عشایری هیئت‌های مذهبی کشور با هدف ساماندهی هیئت‌های مذهبی در دزقول برگزار می‌شود. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

نوشاد نوشادی درگفت وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: افکار مذهبی  باید در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی نگهداری و پاسداری کنیم چرا که دشمن تمام سعی خود را برای تحریف فرهنگ هیئت‌های  مذهبی به‌کار گرفته و می‌کوشد تا فلسفه قیام امام حسین(ع) را به‌گونه‌ای دیگر جلوه دهد و جوانان را از فرهنگ سرخ شهادت دور کند لذا باید بصیرت افزایی کنیم تا دشمنان را در خواب خود ناامید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای  هیئت‌های مذهبی عشایری کشور بابیان اینکه حضور پررنگ عشایر ولایت مدار کشور درصحنه‌های مختلف سبب شده که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در برابر تمام دنیا و ترفندهای پیچیده دشمن حفظ شود، گفت: باید مواظب توطئه‌های دشمن باشیم چرا که جبهه معارض انقلابی همواره در تلاش است تا با استفاده از امکانات و تجهیزات در اختیار، فرهنگ عاشورا را کمرنگ جلوه دهد.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی باید سنگر اجتماعی باشند، افزود: هیئت‌ها با این اقدام شایسته خود، ذخائری را برای انقلاب اسلامی و نظام مقدس اندوخته ‌می‌کنند چراکه در این راستا خط سرخ شهادت، نظام و انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

وی بابیان اینکه هیئت مذهبی موفق، هیئتی است که در حوزه خود آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی را بشناسد و در مسیر کاهش این آسیب‌ها قدم بردارد، تصریح کرد: عشایر همواره با حضور فعال خود در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی ،اقتصادی و مذهبی توانستند در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کنند.

نوشادی افزود: عشایر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی با کمترین امکانات و با پیروی از امام راحل(ره) توانستند گام بلندی را در جهت تحقق آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و پیروزی این انقلاب بردارند.

بوشهر| همایش ملی مجمع عشایری هیئت‌های مذهبی کشور برگزار می‌شود‌اجرای بیمه تکمیلی روستاییان و عشایر برای اولین بار از سال آیندهعیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر استان زنجان پرداخت شد

وی هدف از برگزاری این همایش را تجدید میثاق عشایر این استان با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب عنوان کرد و گفت: عشایر به عنوان ذخایر این انقلاب در صحنه‌های اقتصادی و تولیدی توانستند این کشور را به مرحله خودکفایی برسانند.

رئیس شورای هیئت مذهبی عشایری کشور، هدف از برگزاری این همایش را شناسایی، ساماندهی هیئت های مذهبی عشایر ، آگاهی و اطلاع رسانی به عشایر به عنوان قشر اثرگذار جامعه در زمینه آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی برشمرد و افزود: فرهنگ‌سازی فعالیت‌های جمعی، ایجاد و تقویت روحیه کارگروهی در بین اعضا و ایجاد بستری مناسب جهت ارتباط و تعامل بین هیئت های استان‌های کشور از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

به گزارش تسنیم این همایش پنجشنبه2اسفند97 ساعت 10صبح در حسینیه شهرسیاه منصور شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد