Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@05:05:03 GMT

هواداران پرسپولیس بی نظیرند!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۸۲۷۴

هواداران پرسپولیس بی نظیرند!

مهدی ترابی گفت: من تازه به تیم اضافه شدم و شاید مقداری زمان می‌برد تا بتوانم با بچه‌ها هماهنگ شوم و در تیم جا بیفتم.
مهدی ترابی، بازیکن تکنیکی و سرعتی جدید پرسپولیس بعد از سه بازی حضور در ترکیب سرخپوشان برابر پدیده زمینه‌ساز گل تساوی‌بخش تیمش شد و پاس گل شایان مصلح را از روی یک ضربه کرنر ارسال کرد.

به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، ترابی در جام حذفی امسال، یک رکورد ویژه دارد و آن هم دوبار صعود به مرحله نیمه نهایی با دو تیم مختلف است که برای اولین بار اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه گفت‌وگویی با این بازیکن ملی‌پوش انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

* بازی جام حذفی مقابل پدیده چطور بود؟
بازی خوبی بود. پدیده تیم قابل احترام و باکیفیتی نشان داد. ولی خدا را شکر می‌کنیم توانستیم با پیروزی مقابل پدیده به نیمه نهایی صعود کنیم.

* بعضی‌ها معتقدند پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند.
من این موضوع را قبول ندارم. پرسپولیس تیم بزرگی است، در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و در لیگ برتر هم با یک امتیاز اختلاف دوم هستیم. نتایج ما در لیگ برتر و جام حذفی نشان می‌دهد تیم ما چه کیفیت خوبی دارد.

* اولین پاس گلت را برای پرسپولیس به شایان مصلح دادی.
خدا را شکر می‌کنم توانستم کمک ناچیزی به تیمم بکنم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم مثمرثمر باشم تا هواداران پرسپولیس خوشحال و راضی باشند. البته از ضربه سر شایان هم نباید گذشت که به زیبایی دروازه پدیده را باز کرد.

* با اینکه تازه به پرسپولیس آمدی، ولی هواداران خیلی تو را دوست دارند.
هواداران که همیشه لطف دارند و شرمنده‌ام می‌کنند. امیدوارم با عملکرد خوبم بتوانم دل‌شان را شاد کنم و جواب محبت‌شان را بدهم. به نظرم طرفداران پرسپولیس همتا ندارند و بی‌نظیر هستند.

* هواداران پرسپولیس از تو توقع گلزنی دارند.
درست است. خودم این موضوع را می‌دانم. من تازه به تیم اضافه شدم و شاید مقداری زمان می‌برد تا بتوانم با بچه‌ها هماهنگ شوم و در تیم جا بیفتم. خودم هم دوست دارم طعم گلزنی با پیراهن پرسپولیس را بچشم و هواداران را خوشحال کنم.

* مقابل استقلال خوزستان هافبک راست و در بازی با پدیده مهاجم بودی.
این نظر برانکو و کادر فنی است. من بازیکنم و تابع تصمیمات کادر فنی هستم و هر جا آن‌ها بگویند به میدان می‌روم. واقعاً بازی در پست هافبک یا مهاجم برایم فرقی ندارد.

* می‌دانی بعد از صعود به نیمه نهایی تو صاحب یک رکورد ویژه شدی؟
بله، شنیدم که من تنها بازیکنی هستم که در یک فصل جام حذفی دو بار و با دو تیم مختلف یعنی سایپا و پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده است. البته این مسائل اهمیت زیادی ندارد و تنها چیزی که مهم است قهرمانی پرسپولیس در این رقابت‌هاست.

* برای صعود به فینال باید از سد سپاهان بگذرید.
سپاهان تیم بسیار خوب و یکی از مدعیان قهرمانی در هر دو جام است، ولی ما هم پرسپولیس هستیم و قطعاً برای برد در آن دیدار به میدان می‌رویم.

* بازی هفته آینده مقابل نفت مسجدسلیمان را چطور می‌بینی.
در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن بسیار سخت است، ولی ما نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داریم و مطمئن باشید برای برد به میدان می‌رویم. تمام بازی‌ها تا انتهای فصل برای ما حکم فینال را دارد و باید با تمرکز بالا و تلاش فراوان در این دیدار‌ها حاضر شویم، چون در صورت لغزش، کار در صدر جدول بسیار سخت خواهد شد.

* با توجه به مصدومیت سیدجلال احتمالاً او به دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان نخواهد رسید.
سیدجلال کاپیتان و بزرگ تیم ما به حساب می‌آید. امیدوارم مصدومیتش خیلی زود برطرف و به جمع ما اضافه شود، چون برای بازی‌های آینده به حضور سیدجلال نیاز داریم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پرسپولیس هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

کد خبر 6087359

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی