Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال تأکید کرد که قصد برکناری وینفرد شفر را نداشته است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از برگزاری دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی و حضور پاتوسی در ترکیب که انتقالش به باشگاه استقلال جنجالی شده بود، اظهار داشت: قانون سازمان لیگ این بود که بازیکنان باکیفیت به لیگ ایران بیایند، اما به نظرم حیف است که بازیکنان باکیفیتی مانند پاتوسی وارد فوتبال ما نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد روند بازی نیز گفت: بازی خوبی بود، به خصوص در نیمه اول، اما در نیمه دوم بازی یک مقدار از کیفیت افتاد. هرچند در مجموع بازی خوبی بود و این برد را به هواداران استقلال نیز تبریک می‌گویم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه روزهای سختی را در هفته‌ای که گذشت پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: هفته سختی بود. فشار نه فقط به من، به باشگاه استقلال، به بازیکنان و روی همه بود، اما همه دیدند هیچ تخلفی نبود و فشاری هم از هیچ کجا وارد نشد. کار انتقال پاتوسی نیز کاملاً قانونی بود و باید از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ تشکر کنم که باعث شدند این اتفاق رخ بدهد.

خطیر درباره میزان دستمزد پاتوسی و اینکه گفته شده او بازیکن گرانقیمتی است، یادآور شد: رقم دستمزد او بسیار بسیار پایین‌تر از آن است که مطرح می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا قصد داشته هفته سوم شفر را برکنار کند، گفت: نه تنها من، هیچ شخص یا ارکانی از باشگاه استقلال دنبال تغییر سرمربی نیست. شفر فوق العاده مربی خوبی است. ما سال گذشته تیم خوبی داشتیم و امسال هم تیم خوبی می‌سازد. هیچ اختلافی وجود ندارد و آقای فتحی هم گفته‌اند اختلاف نظر همه جا هست و این اختلاف نظرها هم کمک خواهد کرد تا روز به روز شرایط باشگاه استقلال بهتر شود.

وینفرد شفر: شنیده‌ام بعد از 3 هفته دنبال تغییر سرمربی استقلال بوده‌اند

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وینفرد شفر استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وینفرد شفر استقلال تهران وینفرد شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود عبداللهی، مربی هوادار: به جز یک ضربه ایستگاهی و یک ضدحمله برای استقلال، باقی بازی دست ما بود / فیلم

صحبت های محمود عبدالهی پس از پایان دیدار هوادار و استقلال را مشاهده می کنید.

دانلود (12.6MB)

دیگر خبرها

  • محمود عبداللهی، مربی هوادار: به جز یک ضربه ایستگاهی و یک ضدحمله برای استقلال، باقی بازی دست ما بود / فیلم
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • نشست استاندار با روسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین 
  • درگیری خطیر با پیشکسوت استقلال سر بلیت دربی
  • توخل: خوشبخت‌ترین مربی جهانم!
  • جدال لفظی علی خیطر و یکی از پیشکسوتان استقلال
  • نبود مشاور و روانشناس تربیت بدنی، پاشنه آشیل تیم‌های ورزشی کشور
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال: برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!
  • پیام مهم به مدیریت باشگاه در آستانه پایان سال