Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:59:28 GMT

انتشار ابلاغیه‌ای در مصر برای بازداشت البرادعی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۸۴۱۲

انتشار ابلاغیه‌ای در مصر برای بازداشت البرادعی

یک وکیل مدافع در دادگاه فرجام و قانون اساسی مصر ابلاغیه‌ای را به دادستان کل مصر علیه محمد البرادعی به اتهام "تحریک علیه دولت مصر" تقدیم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در این ابلاغیه که طارق محمود، وکیل مدافع در دادگاه فرجام و دادگاه عالی قانون اساسی ارائه داده است،‌ آمده که البرادعی اخبار دروغی را منتشر کرده و نهادهای دولت مصر را با دروغ‌های ساختگی متهم کرده است تا به وجهه آنها در محافل بین المللی لطمه وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود در ابلاغیه خود اعلام کرد، البرادعی که در حال حاضر در اتریش به سر می‌برد و بین کشورهای اروپایی در رفت و آمد است، روشی متخاصم علیه دولت مصر و شهروندانش در پیش گرفته و از نهادهای مطبوعاتی خود برای اهانت به دولت مصر سوء استفاده می‌کند.

محمود خواهان تحقیقات فوری و قرار دادن نام البرادعی در فهرست‌ افراد تحت پیگرد در صورت ورودش به مصر و بازداشت وی و و ابلاغ به اینترپل برای بازداشت او و تحویلش به نهادهای مصری و محاکمه هر چه سریع‌تر وی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت که مقامات این رژیم از جمله بنیامین نتانیاهو نگران صدور قرار بازداشت علیه آن‌ها از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کانال 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد پیام‌هایی که به تل آویو می‌رسد حاکی از افزایش احتمال صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی است.

این شبکه همچنین  گفت که مقامات صهیونیستی نگران این موضوع هستند و در نشستی در دفتر نتانیاهو به بررسی آن پرداخته‌اند. در این نشست همچنین مطرح شده است که احتما صدور قرار بازداشت علیه فرماندهان ارتش اسرائیل نیز وجود دارد.

تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزهآفریقای جنوبی: اسرائیل حکم دادگاه لاهه درباره غزه را اجراء نکرده‌ است

در این نشست که سه شنبه هفته گذشته برگزار شده است، «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ، «یاریو لیوین» وزیر دادگستری و «ران درمر» وزیر امور استراتژیک اسرائیل حضور داشتند و تصمیم گرفته‌اند که  برای جلوگیری از صدور حکم دادگاه لاهه  با شخصیت‌های دیپلماتیک با نفوذ بین‌المللی رایزنی صورت گیرد.

شبکه 12 اسرائیل به نقل از منابعی در دادگاه کیفری بین المللی مدعی شد که اقدام برای صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی با چراغ سبز آمریکا اتفاق افتاده است و  نتانیاهو از وزرای خارجه انگلیس و آلمان در خصوص پرونده دادگاه کیفری بین المللی درخواست کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • اژه‌ای: همیشه طرفدار برگزاری دادگاه علنی و انتشار محتوای آن‌ها بوده‌ام