Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@05:09:21 GMT

مظفری زاده: تصمیم داور درمورد پنالتی اشتباه بود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۸۴۴۵

مظفری زاده: تصمیم داور درمورد پنالتی اشتباه بود

کارشناس داوری معتقد است داور باید نسبت به اعتراضات مقتدرانه تر عمل می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار عقب افتاده  استقلال و پارس جنوبی  با برتری 2 برصفر آبی  پوشان پایتخت به اتمام رسید.


پس از اتمام این دیدارسعید مظفری زاده، کارشناس داوری فوتبال در مورد قضاوت حسن اکرمی  در دیدار امروز  نظرش را اعلام کرد که بر حسب تفکیک دقایق به شرح زیر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داور در دقیقه 22  روزبه چشمی را مطابق قانون جریمه کرد.


 در دقیقه 26  داور دیدار درگیری منشا در محوطه جریمه را  به درستی  دستور به ادامه بازی داد. دردقیقه  30 در حالی حسن اکرمی حرکت مدافع پارس روی  صیاد منش را پنالتی تشخیص داد  که مسیر حرکت توپ  نشان می داد که مدافع پارس توپ را زده و تصمیم آقای اکرمی در این صحنه درست به نظر نمی رسید.


دردقیقه 37  فرشید اسماعیلی دردرگیری با محمد فر یک بار دیگر تعادل خودش را از دست داد که این صحنه هم خطایی اتفاق  رخ نداد و ادامه بازی تصمیم درستی بود.


 در دقیقه 79 اسد حاج محمد کمک داور دوم به درستی آفساید مهاجم  پارس را اعلام کرد و گل را مردود اعلام کرد.


 در مجموع می توانم بگویم حسن اکرمی درچند مورد خطاهای میانه میدان  تصمیمش درست به نظر نمی رسید که باعث اعتراض بازیکنان شد .  ولی داور باید نسبت به اعتراضات برخورد جدی تر نشان می داد و مقتدرانه ترعمل می کرد چون که دامنه اعتراض ها زیاد بود و بازیکنان نسبت به هر تصمیم داورمعترض نشان می دادند.

 

کمیته داوران سعید مظفری زاده استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران سعید مظفری زاده استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بارسلونا در بازی مقابل پاری سن ژرمن از دقیقه ۳۰، ۱۰ نفره شد تا بازی ۴ بر ۲ برده را با شکست ۶ بر ۴ در مجموع عوض کند.

در بازی برگشت به میزبانی بارسلونا در حالی که این تیم بازی رفت را ۳ بر ۲ در فرانسه برده بود و در این بازی هم ۱ بر صفر پیش بود روی خطای ندافع اروگوئه‌ای تیم بارسلونا او از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی ۱ بر صفر را با شکست ۴ بر ۱ عوض کرد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

ایتورالده کونزالس داور سرشناس لالیگا در مورد این بازی گفت: داور این بازی در صحنه خطا اشتباه بزرگی مرتکب شد و این صحنه خطا هم نبود چرا که بازیکن پاری سن ژرمن خود را پرتاب کرد و داور به اشتباه خطا گرفت و بازیکن بارسلونا را اخراج کرد.

در مورد این صحنه داور به کمک داور ویدیویی هم مراجعه نکرده است و نظر خودرا در زمین اعمال کرده است.این دیدار با حاشیه‌های زیادی همراه بود و داور این مسابقه ایستوان کواچ از رومانی بود که بارسلونایی‌ها معتقدند عامل شکست آنها در دیدار شب گذشته او بوده است.

داور این دیدار در پی اعتراض سرمربی تیم فوتبال بارسلونا و یکی دیگر از اعضای کادر فنی این تیم را اخراج کرد و قضاوت وی در این بازی جنجالی بود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • دانشمندان: تصورات ما درباره غول‌های یخی اشتباه بود
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟