Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@17:32:27 GMT

بازداشت یک خواننده به اتهام سرقت +عکس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۸۴۴۷

بازداشت یک خواننده به اتهام سرقت +عکس

 رویداد۲۴ سرهنگ نادر بیگی به سرقت منازل در فردیس و کرج اشاره کرد و گفت: سه فقره سرقت در فردیس و دو فقره سرقت در کرج انجام‌شده که نحوه سرقت‌ها به‌صورت تخریب در و پنجره بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان سرقت‌های منازل در فردیس و کرج خواننده‌ای زیرزمینی است، گفت: در این خصوص چهار نفر دستگیر شده و با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده سوژه‌ها از پیش تعیین می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس آگاهی استان البرز با تأکید بر اینکه متهمان بسیاری از سرقت‌ها را در محل سکونت خود انجام می‌دادند، گفت: این گروه هشت‌نفره است که تاکنون چهار نفر آن‌ها دستگیر شده‌اند.

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به اینکه خودروی مورداستفاده متهمان پژو پارس و دنا بوده است، گفت: شیوه سرقت این گروه به‌صورت تخریب در و ورود از طریق بالکن بوده است.

وی با تأکید بر اینکه سرقت‌های زیادی انجام داده‌اند که تاکنون هفت فقره از آن‌ها شناسایی‌شده است، گفت: محدوده سرقت این گروه مارلیک، فردیس، شهریار و کرج بوده و ارزش مالی یکی از سرقت‌ها یک میلیارد ریال است.

رییس پلیس آگاهی البرز در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت کیپ قاپی در البرز اظهار کرد: کیف‌قاپی در شهر کرج بیشتر با خودرو انجام می‌شود.

این مسئول گفت: اخیرا گروهی که با خودروی سرقتی پراید اقدام به کیف‌قاپی در شهر کرج می‌کردند شناسایی‌شده و در این خصوص ۹ نفر مالباخته نیز شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش آمار سرقت قطعات خودرو در کرج گفت: اخیرا باند سارق چهارنفره‌ای متشکل از دو سارق و دو مال‌خر در کرج دستگیرشده‌اند که اقدام به سرقت باطری خودرو می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه سرقت خودروی پراید برای سارقان راحت‌تر است، گفت: این باند چهارنفره بیشتر اقدام به سرقت خودروی پراید کرده‌اند.

سرهنگ نادر بیگی با تأکید بر اینکه تاکنون ۲۰ نفر مالباخته در این خصوص شناسایی‌شده است، گفت: سارقان به بیش از ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

منبع: روزپلاس

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سرقت سارق کرج سرقت قطعات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار و تفهیم اتهام ۷۹ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت

به گزارش خبرنگار مهر، ۷۹ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت به دادسرای عمومی و انقلاب پاکدشت احضار و تفهیم اتهام شدند.

این افراد به صورت مستقیم و غیرمستقیم وظیفه در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز کوتاهی داشتند و بر همین اساس مورد تعقیب قرار گرفته و پس از تفهیم اتهام قرار تأمین مناسب برای هر یک از آنان صادر شده است.

این اقدام در پی انفعال و ترک فعل این افراد در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز انجام شد.

کد خبر 6079242

دیگر خبرها

  • احضار و تفهیم اتهام ۷۹ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • سرقت به عنف در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • کاهش ۳۳ درصدی سرقت‌های خشن در البرز
  • کاهش ۳۳ درصدی سرقت به عنف در استان البرز
  • سرقت خشن در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت
  • اتهام زنی آمریکا به ایران در نشست شورای امنیت
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک