Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - استاندار مرکزي گفت: ملاقات هاي مردمي فرصتي براي آشنايي هر چه بيشتر با مشکلات جامعه است و مسئولان بايد نسبت به اين مهم توجه ويژه داشته باشند.

به گزارش ايرنا، سيد «علي آقازاده» عصر چهارشنبه در حاشيه ملاقات مردمي با جمعي از شهروندان شهرستان هاي مختلف استان مرکزي در ساختمان شماره سه استانداري اين استان، افزود: ملاقات هاي مردمي علاوه بر حل مشکلات مردم، انگيزه و اميد را در جامعه افزايش مي دهد و بايد در تمام دستگاه هاي اجرايي ديدار چهره به چهره با مردم جريان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در ملاقات هاي مردمي تلاش مي شود در چارچوب قانون و در حد توان و امکانات دستگاه ها، مشکلات مراجعه کنندگان رفع و به درخواست هاي آنان پاسخ مناسب داده شود.
استاندار مرکزي بيان کرد: مسئولان در قبال مسئوليتي که دارند بايد به مردم خدمت کنند و حضور فعالانه مديران اجرايي در بين مردم مي تواند به حل مشکلات و دغدغه هاي آنها کمک شاياني داشته باشد.
آقازاده اظهار داشت: مشکلات مردم که در اين نشست ها مطرح مي شود بيشتر در زمينه توليد، سرمايه گذاري، مسائل معيشتي، اشتغال و ناهماهنگي ها در اجراي طرح هاي عمراني و اقتصادي است.
وي بيان کرد: مشکل اشتغال با حمايت همه جانبه از بخش خصوصي، توليد و صنعت محقق مي شود که اين مهم در دستور کار خانواده دولت در استان قرار دارد.
استاندار مرکزي بيان کرد: ناهماهنگي بين بخش دولتي و بخش خصوصي در اجراي طرح هاي اقتصادي و عمراني نيز مشکلاتي هستند که با پيگيري هاي دستگاه هاي مختلف قابل هستند.
16 مراجعه کننده در نشست ملاقات مردمي امروز استاندار مرکزي مشکلات و مطالبات خود را دربخش هاي مختلف اشتغال، سرمايه گذاري، مشکلات با دستگاه هاي اجرايي درميان گذاشتند.
استان مرکزي 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش، 795 روستاي داراي دهياري و بر اساس آخرين سرشماري نفوس و مسکن بيش از يک ميليون و 440 هزار نفر جمعيت دارد.
3017/3075
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان این مطلب گفت: بخشی از هزینه‌های کشور به ناگزیر باید از طریق مالیات تامین شود، اما باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: باید مالیات مودیان به مردم را با شاخص‌های واحدی بررسی کرد تا موج نارضایتی‌ها کم شود.

وی نفت و منابع زیرزمینی را نعمت‌های خدادادی عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل‌های بعد هم از این ثروت بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید از خام فروشی کالا‌ها پرهیز کنیم و با تبدیل این منابع به دیگر کالا‌ها ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: ما با مشارکت مردم می‌توانیم شرکت‌های دانش بنیان را به بالاترین مرتبه آنها برسانیم و این موضوع تنها با همدلی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد