Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:22:21 GMT

آغاز ثبت نام دوره خبرنگاری ویدئوگیم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۸۵۹۲

آغاز ثبت نام دوره خبرنگاری ویدئوگیم

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از تلاش‌های بسیار و برگزاری یک جلسه معارفه دوره در باغ زیبای تهران، ثبت نام دوره خبرنگاری ویدئوگیم در انستیتوی ملی بازی‌سازی از امروز آغاز می‌شود.

محتوای دوره خبرنگاری ویدئوگیم

برخی موضوعاتی که در این دوره مطرح خواهد شد به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- تاریخ بازی و رسانه

- اهمیت رسانه در حوزه تخصصی

- ساختار رسانه

- شناخت انواع مخاطب

- نحوه تعامل بازی ساز و رسانه

- قواعد نگارشی و درست نوشتن

- آشنایی با انواع رسانه اعم از آنلاین، مکتوب و مالتی مدیا

- آشنایی با انواع محتوای رسانه‌ای اعم از خبر، مقاله، نقد،‌ پیش‌نمایش، دیدگاه، نظر شخصی و غیره

- اخلاق رسانه‌ای

- کسب اعتبار، دقت، تحریک احساسات و پروپاگاندا، سرقت ادبی، تصمیم گیری در شرایط سخت و قوانین مطبوعاتی ایران و جهان

مدرسان دوره

این دوره در دو شهر تهران و شیراز به صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد. در شیراز آموزشگاه امید فردا کلاس‌ها را برگزار می‌کند و سپهر ترابی، مدیر مسئول مجله بازینامه مدرس این دوره است.

در تهران هم انستیتوی ملی بازی‌سازی کلاس‌ها را برگزار می‌کند و مدرسان دوره آقایان، نادر امرایی، آرش عیاری، امیر گلخانی و آرش حکیمی خواهند بود.

هزینه و نحوه پرداخت دوره

این دوره یک کلاس مقدماتی ژورنالیسم عمومی ویدئوگیم است و در ۱۲ جلسه ۲ ساعته برگزار می‌شود. هزینه ثبت نام دوره ۵۶۸۰۰۰ تومان است که به ۳۰ نفر اول ۱۲ درصد تخفیف داده می‌شود، به عبارتی با کسر تخفیف ۵۰۰ هزار تومان باقی خواهد ماند.

برای ثبت نام می‌توانید از طریق سایت ایوند اقدام کنید و ۱۰۰ هزار تومان پیش پرداخت بدهید و دوره را شروع کنید. مابقی مبلغ را می‌توانید در طول ترم تسویه کنید. انستیتوی ملی بازی‌سازی برای دانشجویان هم 15 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته که در پرداخت نهایی لحاظ خواهد شد. تمامی شرکت کنندگان در این دوره می‌توانند شهریه را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

روزهای کلاس

این کلاس‌ها در دو روز چهارشنبه یا پنج شنبه هر هفته در ساعت ۱۵ تا ۱۷، یا ۱۷ تا ۱۹ در تهران محل انستیتو ملی بازیسازی واقع در خیابان سلیمان خاطر تهران برگزار می‌شوند.

شیراز: کلاس شیراز در روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۱۷ تا ۱۹ در آموزشگاه امید فردا واقع در خیابان هدایت برگزار خواهد شد.

شروع کلاس‌ها از چهارشنبه یکم اسفندماه خواهد بود.

دپارتمان رسانه انستیتوی ملی بازی‌سازی امیدوار است بعد از برگزاری این دوره روحیه تازه‌ای به رسانه ویدئوگیم ایران داده شود و نسل جدیدی از ژورنالیست‌ها به حوزه‌ی رسانه‌ای ما اضافه شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات خبرنگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری

به گزارش جام جم آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی در جمع خبرنگاران در تشریح روند ثبت‌نام خبرنگاران برای طرح ترافیک سال ۱۴۰۳ گفت: ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران برای سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شده و خبرنگاران می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق درگاه و اپلیکیشن «شهرزاد» اقدام کنند.

وی افزود: پس از اتمام ثبت‌نام‌ها در مورد تعیین سهمیه و تعداد آن اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد و قطعا تا زمان تصمیم‌گیری نهایی و تخصیص سهمیه‌های جدید طرح قبلی دارای اعتبار خواهد بود.

محمدخانی ادامه داد: اولویت شهرداری تهران ارائه خدمت در سامانه «شهرزاد» است که ازطریق درگاه اینترنتی و اپلیکیشن قابل دسترسی خواهد بود؛ اما خبرنگارانی که در سامانه تهران من ثبت‌نام کرده‌اند نیز اطلاعاتشان به سامانه «شهرزاد» انتقال پیدا خواهد کرد و مشکلی پیش نمی‌آید.

وی درخصوص افزایش سهمیه کارت بلیت‌های خبرنگاران نیز افزود: شورا تصمیم‌گیری در این خصوص را به کارگروه مربوطه واگذار کرده و این کارگروه باید تصمیم نهایی را بگیرد؛ اما پیشنهاد ما افزایش میزان کارت‌بلیت‌های متروی خبرنگاری است که در حال حاضر ۴۰۰ هزار تومان است.

سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به موضوع واگن‌های مترو و تأییدی که باید از سوی وزارت کشور انجام شود نیز گفت: آنچه که می‌توان گفت این است که اصل قرارداد و احیای آن و همچنین توافقی که انجام شده، بدون همراهی دولت و رئیس‌جمهور امکان‌پذیر نبود. براساس آنچه که از سوی سخنگوی دولت نیز مورد اشاره قرار گرفته دولت راهبرد جدی دارد و پیگیر این موضوع است. امیدواریم زودتر این فرایند طی شود چراکه قطعا طی شدن سریع‌تر این فرایند به نفع مردم تهران خواهد بود. امیدواریم زمستان سال جاری اولین محموله واگن‌ها وارد کشور شود.

دیگر خبرها

  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • تعلیق فعالیت رسانه های نور و بریا در افغانستان
  • رژه روز ارتش در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود + جزئیات
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • جزئیات طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت