Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:57:27 GMT

اولین رسانه اینترنتی شهرستان خوی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۸۶۱۱

اولین رسانه اینترنتی شهرستان خوی رونمایی شد

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خوی روز چهارشنبه در آیین رونمایی از این شبکه اینترنتی، دولت تدبیر و امید را بانی اصلی بازشدن فضای شبکه های اجتماعی عنوان کرد و افزود: با رویکرد اخلاق محور در شبکه های اجتماعی می توان از این فرصت ایجاد شده به خوبی بهره برد.
امیر تیموری، خوی را شهر اولین ها بیان کرد و اظهار داشت: خویی ها در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از وطن، فرهنگ، اندیشه و سیاست همواره جزو اولین ها بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور شبکه های نوینی مانند سیزین تی وی در فضای رسانه ای خوی را مزیتی مهم برای این شهرستان عنوان کرد و افزود: رسانه های جمعی امروز یک قدم جلوتر از جامعه هستند که این ظرفیت باید در شکل مناسب مورد استفاده قرار گیرد.
وی، توجه دولت دکتر روحانی به توسعه خوی را در تاریخ انقلاب بی سابقه عنوان کرد و ادامه داد: افزایش تخت های بیمارستانی، ساخت پایانه مرزی رازی، تعریض جاده خوی - قطور، ساخت بارگاه شمس و توسعه بین المللی فرودگاه خوی از جمله اقدامات مهم دولت تدبیر و امید برای خوی است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خوی، این شهرستان را در آستانه تحولی بزرگ در زمینه گردشگری دانست و گفت: وجود بارگاه شمس، بزرگترین نعمت برای این شهر بوده و با اعتبار 300 میلیارد ریالی اختصاصی رییس جمهوری برای ساخت المان شمس، خوی به سمت گردشگری سوق داده شده و این شهر به قونیه ای دیگر تبدیل می شود.
به گزارش ایرنا، سیزین تی وی اولین رسانه تحت وب دارای مجوز ار سازمان رسانه های دیجیتال وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذربایجان غربی است که برای تولید اخبار و گزارش های مختلف در فرمت ویدیویی فعالیت می کند.
8135/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان غربی انقلاب رسانه های دیجیتال فرهنگ و ارشاد اسلامی گردشگری 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات استشهادی در قدس اشغالی از زوایای مختلف | اولین تصاویر از محل وقوع عملیات

دریافت 280 KB دریافت 959 KB دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های عبری زبان از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند. رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که عاملان این عملیات موفق شدند از محله مذکور به سلامت بگریزند.

کد خبر 846241 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین بمب

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • رونمایی از شش محصول صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد «مانوین»
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • لحظه عملیات استشهادی در قدس اشغالی از زوایای مختلف | اولین تصاویر از محل وقوع عملیات
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • ادامه اجراهای «سه‌خواهر» در تالار مولوی/ رونمایی از اولین عکس‌های نمایش
  • رونمایی از شبکه نفوذ