Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت،  سعید زرندی در جلسه هماهنگی نهایی که به‌ صورت ویدئوکنفرانس با رؤسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: با تفاهم انجام شده با سازمان برنامه و بودجه جهت ایجاد اشتغال در بخش صنعت و معدن حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان منظور شده ا ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: ۱۰ هزار میلیارد تومان توسط منابع بانک‌ها و ۱۰ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده و هزار میلیارد تومان هم یارانه سود تسهیلات منظور شده است.

زرندی با بیان اینکه در این برنامه، با تخصیص یارانه سود پیش‌بینی شده، نرخ نهایی سود تسهیلات طرح‌ها و واحدهای تولیدی درصورت تحقق اهداف مربوط، برای مناطق برخوردار، به ۱۴درصد و برای مناطق کمتربرخوردار، به ۱۲درصد کاهش می‌یابد، ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی و بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی از مهمترین برنامه‌های تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ می‌باشد.

این مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه واحدهای صنفی تولیدی در بخش بازسازی و نوسازی می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، گفت: متقاضیان واحدهای صنعتی و معدنی از هفته آینده می‌توانند با مراجعه به سایت بهین‌یاب درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: مراحل تخصیص و نحوه ارائه تسهیلات در سایت بهین‌یاب مشخص شده و دستورالعمل اجرایی آن به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ابلاغ می‌شود.

در این جلسه صالحی‌نیا، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: اصلاح ساختار و نوسازی در صنایع بسیار اهمیت دارد که در این طرح به خوبی دیده شده است.

صالحی‌نیا با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی در موضوع عارضه‌یابی و مشاوره‌های صنعتی در این طرح همکاری می‌کند، افزود: کلینیک‌های صنعتی می‌توانند خدمات مطلوب برای بهبود شرایط تولید به واحدهای صنعتی ارائه کنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: در تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ کل کشور، برای کلینیک‌های صنعتی و خوشه‌های صنعتی نیز تمهیداتی دیده شده که شرکت شهرک‌های صنعتی آن را اجرایی خواهد کرد.

کد خبر 4548281

منبع: مهر

کلیدواژه: اعطای تسهیلات تسهیلات تسهیلات اشتغالزایی تسهیلات بانکی تولید مشکل واحدهای تولیدی واحد تولیدی واحد های تولیدی وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت

یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، یک واحد تولید باطری در شهرستان گرمسار با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در قالب دومین دور سفر هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند