Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از رام الله الاخباری، رادیو محلی الاقصی اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، جنگنده های رژیم صهیونیستی اردوگاه‌های فلسطینی العوده را در استان الوسطا هدف قرار داده‌اند.

تا بدین لحظه هیچگونه اخباری درباره جزئیات دیگر این حمله منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، آفیخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک جنگنده این رژیم یک موضع وابسته به جنبش حماس در نوار غزه را در پاسخ به بالن‌های آتش زای شلیک شده از سوی غزه به اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان

 به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما ، رسانه‌های لبنانی از هدف قرار گرفتن یک خودرو در جاده عدلون واقع در منطقه ابوالاسود در الزهرانی توسط یک پهپاد رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرنگاران المیادین و النشره، با انتشار این خبر نوشتند که پیکر یک شهید از داخل این خودرو بیرون کشیده شده است. هنوز هویت این شهید اعلام نشده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این نخستین‌بار است که یک خودرو در منطقه الزهرانی در جنوب لبنان هدف قرار می‌گیرد.

نیرو‌های دفاع مدنی بلافاصله خود را به محل این حمله رساندند و تلاش کردند که آتش خودرو را خاموش کنند. رژیم صهیونیستی در تلافی دست برتر حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی اراضی اشغالی، علاوه بر بمباران روستا‌ها و شهر‌های جنوب لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، با پهپاد خودرو‌هایی را که در جاده‌های جنوبی در حال تردد هستند، هدف قرار می‌دهد و تاکنون چندین شهروند لبنانی را به همین ترتیب شهید و مجروح کرده است.

دیگر خبرها

  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • تداوم حمله های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر