Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: این که گزارشگر بازی اعتقاد دارد صیادمنش با وجود پیوستن به استقلال راه خود را اشتباه رفته، به نظر من قابل هضم نیست و شاید ایشان انتظار داشت وی به تیم دیگری برود تا او خوشش بیاید. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پژمان منتظری پس از برتری استقلال مقابل پارس جنوبی، اظهار داشت: بازی بدی نبود و ما نتیجه خوبی به دست آوردیم، قصد نداشتم بعد از پایان مسابقه صحبت کنم اما یک نکاتی را شنیدم که باید در خصوص آن مطالبی را عنوان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً گزارشکر مسابقه در مورد بازیکنان استقلال از جمله من در این دیدار نظراتی را عنوان کرده‌اند که صحبت‌های او در مورد من مشکلی ندارد، اما صحبت‌های او در خصوص اللهیار صیادمنش و این که او راه خود را اشتباه می‌رود باید توضیحات کاملتری بدهد.

وی تصریح کرد: چطور گزارشکر مسابقه اعتقاد دارد بازیکنی 17 ساله که به باشگاه بزرگ استقلال پیوسته است راه خود را اشتباه رفته است، شاید ایشان انتظار داشتند صیادمنش به تیم دیگری می‌رفت تا خوششان بیاید. شنیدن این مسائل به هیچ عنوان برای من قابل هضم نیست و امیدوارم دفعه بعد در خصوص استقلال و بازیکنان این تیم به این راحتی نظر ندهند.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اعتراضات خود به اکرمی داور مسابقه عنوان کرد: تمام تلاش من در این دیدار آرام کردن تماشاگران بود، اما احساس کردم باید در برخی صحنه‌ها با داور صحبت کنم که از سوی ایشان نیز با کارت جریمه شدم. باز هم معتقدم نیاز بود که با داور صحبت کنم.

میثم تیموری: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پارس جنوبی بزنیم/ استقلال بازیکنِ بد نداردمهدی تارتار: هزینه 2 یا 3 بازیکن استقلال به اندازه کل بودجه تیم ماست

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیادمنش در بدترین وضعیت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزو نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ 11 بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با 16 امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)