Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - نمايشگاه و فروشگاه توليدات مجريان طرح‌هاي اشتغال کميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان ‌غربي از 22 بهمن ماه گذشته در اروميه افتتاح شده و به مدت يک ماه براي بازديد علاقه مندان داير است.

معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان ‌غربي روز چهارشنبه در خصوص برگزاري اين نمايشگاه به خبرنگار ايرنا گفت: در اين نمايشگاه که تا 22 اسفندماه داير است، محصولات طرح هاي اشتغال پايدار مددجويان کميته امداد استان در 10 غرفه به معرض ديد عموم گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امير اميرنيا افزود: در اين نمايشگاه محصولات متنوعي از جمله توليدات چرمي، جهيزيه، البسه، انواع نقل بيدمشک، لوازم آشپزخانه و جعبه هاي کادويي با قيمت مناسب عرضه مي شود.
وي اظهار داشت: اين نمايشگاه در طبقه پايين ساختمان کميته امداد منطقه 2 اروميه واقع در خيابان خيام جنوبي داير شده و از ساعت 15 تا 19 آماده بازديد عموم مردم است.
وي ادامه داد: توانمند سازي مددجويان، درآمدزايي براي مجريان طرح ها و آشنايي عموم مردم با استعدادهاي مجريان از اهداف برپايي اين نمايشگاه است.
به گزارش ايرنا، حدود 180 هزار نفر از مردم آذربايجان غربي تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان غربي هستند.
8137/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد