Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:47:00 GMT

برپایی نمایشگاه «اتواگنر» از اتریش در آبادان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۸۹۲۶

برپایی نمایشگاه «اتواگنر» از اتریش در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، این نخستین نمایشگاهی از آثار فرهنگی کشور اتریش است که در آبادان برپا شده و علاقمندان می توانند از امروز تا پنج اردیبهشت ماه سال آینده برای بازدید این آثار به محل موزه هنرهای معاصر آبادان مراجعه کنند.

نمایشگاه اتواگنر با همکاری و هماهنگی مرکز هنرهای تجسمی اتریش، مرکز فرهنگی اتریش، دفتر صدراعظم اتریش و جامعه مرکزی معماران اتریش برپا شده، آثار به نمایش در آمده از موزه شهر وین به آبادان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار نمایش داده شده سیر تحول معماری در وین پایتخت اتریش را در چهار قالب اتواگنر، وین در زمان اتو، شهر بی انتها و پروژه های شهری و تحول معماری واگنر نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، اتو واگنر (۱۹۱۸- ۱۸۴۱) طراح کلانشهر بی انتها است. وی در طرح شهری خود برای منطقه ۲۲ وین فضایی نسبتاً وسیع را در مرکز محله پیش بینی کرد بود که خود آن را مرکز تنفس محله نامید.

وی از نخستین کسانی بود که دریافت شهر مدرن بایستی بر اساس احتیاجات ساکنان آن طراحی شود.

کد خبر 4548300

منبع: مهر

کلیدواژه: ابادان اتریش منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک که به مناسبت هفته مشاغل برگزار شده است، گفت: مکلف هستیم تا پایان برنامه هفتم تعداد هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را به ۵۵ درصد دانش آموزان برسانیم. همچنین تلاش برای کاستن از رشته‌های نظری و سوق دادن دانش آموزان به سوی رشته‌های اشتغال آفرین، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دبیر نمایشگاه هم گفت: نمایشگاه از یکم تا پنجم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ برپا است. البته دانش‌آموزان تا ساعت ۱۴ از نمایشگاه بازدید می‌کنند و پس از آن بازدید برای عموم آزاد است.

فراهانی افزود: پیش بینی می کنیم حدود ۸ هزار دانش‌آموز از  ۳۵ هنرستان از نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش