Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه باید توجه به ورزش بانوان افزایش یابد، گفت: پارک بانوان سنندج عملاً بلااستفاده است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش همگانی استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه اظهار داشت: بدون تعارف در این حوزه‌ها اقدام عملی انجام نداده‌ایم و مدیران باید به جای شعار عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر اهمیت ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری به‌ جای استفاده از خودرو تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری راهکاری اساسی در کاهش آلاینده‌های زیست‌‌محیطی است و به مسئولان توصیه می‌شود خود را مقید به استفاده از دوچرخه بدانند

استاندار کردستان تصریح کرد: برای ترویج و فرهنگ استفاده از دوچرخه باید ابتدا این حرکت را از خودمان آغاز کنیم و صدا و سیما و رسانه‌ها نیز همکاری لازم داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه توسعه ورزش همگانی در کردستان فراهم شود، گفت: ادارات امکانات ورزشی خود را در اختیار مردم قرار دهند چراکه امکانات کم سبب عدم رشد ورزش همگانی شده است.

تهران| معاون رئیس‌جمهور: ورود بخش خصوصی در حمایت از ورزش بانوان فراهم شودورزش بانوان مشهد با کمبود بودجه و سخت‌افزارها دست و پنجه نرم می‌کندآذربایجان غربی| توسعه و حمایت از ورزش بانوان، محلات و روستاها در دستور کار است

مرادنیا افزود: باید در مناطق حاشیه‌نشین ننله، نایسر و آساوله مجموعه ورزشی احداث شود تا مردم بتوانند از امکانات ورزشی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید توجه به ورزش بانوان در کردستان افزایش یابد، اظهار کرد: با توجه به امکانات محدود و اندک و محدودیت‌های خاصی که در جامعه برای زنان وجود دارد، این قشر بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

استاندار کردستان با بیان اینکه در هیچ شهرستانی جز سنندج پارک بانوان وجود ندارد و آن هم دور از دسترس و عملاً بلا استفاده است، گفت: اعتبارات و برآوردهزینه احداث پارک بانوان در شهرستان‌های دیگر نیز انجام شود تا بلکه بتوانیم منابع دولتی آن را تامین کنیم.

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره

کاوه شیرزادی از اعزام ۲۵۵ زائر کردستانی به حج عمره خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفره از سقز، بانه و سنندج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان افزود: اعزام زائران عمره در قالب سه کاروان از سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این افراد ۱۰ روز؛ ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. زائران این سه کاروان بر اساس اولویت‌بندی و فیش واریزی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم