Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@18:50:19 GMT

حباب سکه چند؟

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۹۱۳۸

حباب سکه چند؟

باشگاه خبرنگاران: محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، درباره آخرین وضع بازار طلا و سکه گفت: از ابتدای هفته تا به امروز قیمت طلا و سکه ۸.۵ درصد افزایش قیمت داشته است که علت این امر را می‌توان به نرخ ارز و انس جهانی نسبت داد.

وی با اشاره به اینکه حباب سکه امروز نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است تصریح کرد: انس طلای جهانی امروز با افزایش قیمت مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی آرای با بیان اینکه افزایش ۱۷ دلاری قیمت هر انس طلا در بازار‌های بین المللی اظهار کرد: کاهش ارزش دلار در بازار‌های مالی جهان سبب افزایش قیمت هر انس طلا در بازار‌های بین المللی و معامله آن به قیمت هزار و سیصد و ۴۴ دلار شده است.

امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۳۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۲۱ هزار و ۳۰۱ تومان رسید. هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۲۷ دلار و ۹۷ سنت معامله شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حباب سکه قیمت طلا قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۳۰ : ۱۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان             - یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان          - ۸۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان            - ۷۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان      - ۱۴۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت سکه و طلا در بازار دوم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۳۰ : ۱۱
  • حراج سکه قیمت آن را نزولی خواهد کرد؟