Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@17:54:59 GMT

تهدید های خطرناک برای اعضای مجمع تشخیص

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۹۲۰۷

رکنا: خلیل موحد با بیان اینکه تصویب CFT و پالرمو خیانت است، گفت: با هدف تبیین و روشن‌گری بنا داریم در قالب تجمعات حقایقی را به گوش همه برسانیم.

خلیل موحد شهروند مشهدی که چندی پیش با ارسال پیامک هایی به نمایندگان مجلس برای رد لایحه CFT خبرساز شده بار دیگر دست به کار شده و در مجموعه جلسات و سخنرانی هایی نسبت به تصویب پالرمو و CFT اعلام مخالفت کرده وگفته است: ما باید دنبال اعلام رسمی و شفاف آرای اعضای مجمع تشخیص به این لوایح باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت وگویی درباره دلایل مخالفت‌ با لوایح مذکور، با بیان اینکه دولت امروز چون یک بار خطای برجام را داشته، اگر مجددا آن را تکرار کند، دیگر خطا نبوده بلکه خیانت است، گفت: ما یک بار برای برجام همه چیز را دادیم و چیزی نگرفتیم، امروز اگر در ماجرای پالرمو و FATF آن را دوباره تکرار کنیم قطع به یقین خیانت است نه خطای مجدد.

موحد با بیان اینکه ما با هدف تبیین و روشن‌گری حقایقی را به گوش همه می‌رسانیم، افزود: تجمعات ما درقالب تجمعات روشن‌گری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پیامک مجمع تشخیص خیانت تهدید تلگرام عکس فیلم عجیب زن جوان درگذشت سرقت تهران اتوبوس دختر زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که توسط موندو دپورتیوو اعلام شده، موراتا به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده. این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود. این درد اغلب فقط در یک سمت صورت (چپ یا راست) اتفاق می‌افتد.

او تمرین روز سه‌شنبه را از دست داد و در این مقطع طبق گفته پزشکان و تجربیات قبلی، تاریخ بازگشتش به میادین مشخص نیست.

نورالژی سه‌قلو درد شدیدی به‌خصوص در صورت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود انجام هر کار روزانه و کوچکی بسیار سخت و دشوار شود.

موراتا ممکن است برای درمان بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و همه منتظر نتایج آزمایشات هستند.

اتلتیکو مادرید بدون شک نگران ستاره اسپانیایی خواهد بود اما انتظار دارد با استفاده از مسکن‌ها و ضددردهای موقت، این بازیکن را برای بازی‌های آینده پر اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • نقدی بر پنج ترجمه از کتاب «فصوص الحکم» ابن عربی
  • تهدید کابویی
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک