Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، ضمن گرامیداشت  سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶، گفت: مردم غیور آذربایجان در همه صحنه های انقلاب اسلامی نقش پررنگ و اثرگذار داشته‌ و همواره در راه آرمانهای انقلاب و اسلام عزیز در خط امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حجت الاسلام آل هاشم در این دیدار، نیروی هوایی ارتش را مایه افتخار و آبروی نظام دانست و گفت: نیروی هوایی الهی ارتش از همان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۹ بهمن و پس از آن در دوران چهل ساله انقلاب اسلامی، به ویژه در دوران دفاع مقدس پیشقراول دفاع از ایران بوده است و مایه عزت و آبروی کشور به شمار می رود.

 وی نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح امسال را بخشی از توان و قدرت این نیرو در حوزه دفاع دفاعی و خودکفایی برشمرد.

 در پایان این دیدار، نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام آل هاشم اقامه شد

کد خبر 4548326 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 نیروی هوایی آذربایجان رزمایشی در منطقه نخجوان برگزار کرد. حملات هوایی به اهداف زمینی از جمله سامانه‌های پدافند هوایی، جنگ الکترونیک، مقابله با پهپادهای انتحاری و عملیات ترابری نیروهای نظامی و تجهیزات نظامی از جمله تمرین‌هایی بود که از سوی نیروی هوایی ارتش جمهوری آذربایجان در جریان این رزمایش انجام رسید. برگزاری رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در حالی انجام شد که پیشتر آیهان حاجی‌زاده سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای با انتقاد از اقدامات فرانسه در تسلیح ارمنستان، تاکید کرد: «گسترش نظامی‌گری در منطقه به نفع صلح نیست.» پس از آنکه روسیه نخواست (به دلیل نقش ترکیه در کنترل صادرات اوکراین) از ارمنستان در مقابل آذربایجان دفاع کند و اجازه داد تا آذربایجان قره باغ را به طور کامل به خود الحاق کند، ارمنستان به غرب نزدیک شده و به طور خاص فرانسه در حال سرمایه گذاری نظامی و امنیتی بر روی ارمنی‌هاست. تصاویری از این مانور را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • سردیس امیر سپهبد شهید قرنی رونمایی شد
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه