Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@22:46:29 GMT

سکانس‌هایی از فیلم شاخ کرگدن

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۹۴۶۸

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» به کارگردانی محسن محسنی‌نسب محصول سال 1395 است. صدرا که سالهاست خارج از ایران زندگی می‌کند زمینه تحصیل خواهرش را در خارج از ایران فراهم کرده؛ اما خواهر در مسیر فرودگاه به طرز مشکوکی ربوده می‌شود! صدرا به سراغ دوست قدیمی اش رضا می‌رود که یک بادیگارد حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان بازغی، رضا حیدری، اتری وسکانیان و رامانا سیاحی در این فیلم مقابل دوربین منصور عبدرضایی بازی کردند. بهنام کریمی موسیقی متن این اثر را ساخت و امین ظهراب بیگی این فیلم را تدوین کرد. سکانس‌هایی از شاخ کرگدن را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی سکانس برتر ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،روح‌االه شجاعیان گفت: مبدا این خط میدان گل‌ها (فلکه سنگی) صدرا و مقصد فلکه اطلسی شیراز است که در آغاز این طرح با ۳ دستگاه ون شهروندان جابه جا خواهند شد و قرار است ۵ دستگاه دیگر ظرف یک‌ماه آینده به این خط اضافه شود.
وی در خصوص ساعات کاری این خط گفت: شروع به کار ناوگان در شهر صدرا از ساعت ۶ صبح است که به فاصله زمانی یک ساعت تا ۲۱ شب ادامه خواهد داشت و ساعت کاری از سمت شیراز از ۷ صبح تا ۲۲ شب است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر صدرا در رابطه با مزایای این طرح گفت: در سال‌های گذشته شهروندان صدرا برای حضور در نقاط شمالی شیراز باید از شهرک گلستان و بزین رفت و آمد می‌کردند که هم هزینه بر بود و هم وقت زیادی را شهروندان صرف این تردد می‌کردند که هم‌اکنون با راه‌اندازی این خط جدید میدان گل‌ها هم هزینه کمتری از سوی مسافران پرداخت می‌شود و همین که در وقت شهروندان صرفه‌جویی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • سکانس‌هایی از فیلم کت چرمی
  • راه اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به شیراز
  • سکانس‌های ماندگار سینمایی در وصف عشق به میهن
  • راه‌اندازی یک خط جدید در حوزه حمل‌ونقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • ‌راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز 
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • سکانس‌هایی از فیلم بابا سیبیلو