Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:10:45 GMT

پزشکان بسیجی آستارا 300 نفر را رایگان ویزیت کردند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۹۵۰۰

پزشکان بسیجی آستارا 300 نفر را رایگان ویزیت کردند

آستارا - ایرنا - 300 نفر از اهالی روستای کانرود آستارا به مناسبت هفته سلامت مردان، توسط بسیج جامعه پزشکی و سپاه این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی آستارا عصر چهارشنبه در این برنامه در مسجد ابوالفضل (ع) روستای کانرود گفت: در این طرح از طبیبان متخصص قلب و عروق، داخلی و جراحی عمومی استفاده شد و هشت تیم پزشک عمومی، پرستار، ماما و تدارکات و پشتیبانی مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر بختیار حیدرنیا اظهار کرد: ارزش داروهای تجویز شده و خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان، بالغ بر 100 میلیون ریال بود.
فرماندار آستارا نیز در بازدید از این طرح گفت: خدمات رایگان پزشکی باعث ارتقای سلامت جامعه روستایی می شود و باید استمرار یابد.
حسن رستم زاد افزود: توسعه و تجهیز خانه های بهداشت و مراکز درمانی روستاها پیگیری می شود و از سال آینده ساخت بیمارستان شهر لوندویل آغاز خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم بیان کرد: ویزیت رایگان جامعه پزشکی از سال 1385 در مناسبت های هفته سلامت، دفاع مقدس، بسیج، دهه فجر و سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می شود و اگر بیمار بنا به تشخیص پزشک معالج به جراحی یا پیگیری درمان نیاز داشته باشد، ادامه درمان او نیز رایگان صورت می گیرد.
سرهنگ جهانبخش آرمان ادامه داد: امسال تا اول بهمن ماه، 34 هزار و 111 نفر به درمانگاه سپاه آستارا مراجعه و هشت هزار و 621 نفر آنها خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به ارزش حدود 585 میلیون ریال دریافت کرده اند.
اول تا هفتم اسفندماه هفته سلامت مردان است.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در دو بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان واقع شده و کانرود با سه هزار و 570 نفر جمعیت، بزرگترین روستای این شهرستان است.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ويزيت رايگان پزشكان بسيجي آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، لیدا تفتی افزود: پزشک و مراقب سلامت با حضور در منازل سالمندان کم‌توان با انجام معاینه مراقبت‌های بهداشتی را رایگان انجام دادند.

وی افزود: پزشک و مراقب سلامت مشاوره‌های پزشکی و بهداشتی شامل تغذیه، داروها، و پیشگیری از بیماری‌ها به سالمندان ارائه کردند.

تفتی گفت: خدمات لازم برای انجام آزمایش‌ها و اقدامات پاراکلینیکی سالمندان در محل سکونت آنها انجام شد.

کارشناس مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت کیش خاطرنشان کرد: حضور پزشک و مراقب سلامت در منازل سالمندان کم‌توان، علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی با هدف روحیه امید و نشاط برای این قشر از جامعه و خانواده‌های آنان انجام شد.

دیگر خبرها

  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد