Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان متقاضی برای شرکت در آزمون سراسری دکترای تخصصی،می توانند روز ۴ اسفندماه به مراکز آموزش تعیین شده خود را معرفی کنند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به همزمانی  آزمون سراسری دکترای تخصصی سال جاری با اعزام مشمولان در تاریخ اول اسفند ماه سال ۹۷، براساس هماهنگی های صورت گرفته از سوی سازمان وظیفه عمومی با مراکز آموزش نیروهای مسلح، این دسته از مشمولان می توانند پس از شرکت در آزمون سراسری دکترای تخصصی، روز شنبه مورخ ۹۷/۱۲/۴ به مراکز آموزش تعیین شده خود را معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ همچنین زمان ثبت نام متقاضیان ترمیم نمره کنکور در رشته‌های نظری و گروه آموزشی هنر از اول تا پانزدهم اردیبهشت در سامانه my.mdu.r قابل انجام است.
خبر دیگر از حوزه آموزش و پرورش این که بنا بر اعلام مسئولان آموزش و پرورش استان، فرصت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و استعداد‌های درخشان تا پایان فروردین ماه تمدید شد.
همچنین مسئولان آموزش و پرورش، پانزدهم اریبهشت ماه را آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند
  • مشمولان سربازی بخوانند؛ فراخوان جدید و مهم سازمان وظیفه عمومی + جزئیات
  • سازمان نظام وظیفه اطلاعیه جدید صادر کرد
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند/ عدم حضور به معنای غیبت است
  • آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برادر سرباز
  • بازگشت قانون دو برادری برای مشمولان اعزام به خدمت
  • اطلاعیه فراخوان همه مشمولان سربازی