Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار‌ی بسیج در مهدیشهر، علی لطفی مدیر اموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر به همراه طاهرزاده رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل و اسقایی رئیس اداره انجمن اولیائ و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با فرماندار شهرستان مهدیشهر دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار علی لطفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اهمیت انجمن اولیاء و مربیان اظهار داشت: انجمن اولیاء و مربیان ظرفیت عمیق و وسیعی است اهمیت این ظرفیت از معادن طلا بالاتر است که متاسفانه ما از این ظرفیت عظیم کمتر استفاده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن ارگی، فرماندار شهرستان مهدیشهر در ادامه این دیدار ضمن اشاره به توانمندی و استعداد‌های دانش آموزان و اولیاء شهرستان خاطر نشان کرد: شهرستان مهدیشهر استعداد‌های بسیار خوبی دارد که این استعداد‌ها باید شکوفا شود.
وی در ادامه افزود: انسان‌ها باید در جایگاه خودشان قرار بگیرند و ما در هر برنامه‌ای که حضور داریم کمک کنیم تا دانش آموزان در زمینه‌های اجتماعی و گروهی مشارکت فعال داشته باشند.
محمد اسقایی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان استان سابقه انجمن اولیاء و مربیان را صد سال اعلام نمود واظهار داشت: هزار عضو انجمن در ۱۲۰ هزار مدرسه کشور وجود دارد و ۲۵۰ هزار اولیاء در ۹۰۵ مدرسه استان مشغول به فعالیت هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد

 رئیس اداره امور عشایر بروجرد گفت: عشایر این شهرستان در کوچ بهاره در مناطقی از گرین کوه، کولیدر، آبسرده، مله تخت، سربند، ورکوه و بخش‌های شیروان و اشترینان مستقر می‌شوند.

نوراله مصطفی نژاد به جلسه شورای عشایری بروجرد در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: در این جلسه مصوب شد که در فصل کوچ، ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان همچون راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انتظامی، بسیج عشایری، هلال احمر، بهداشت و درمان و پلیس راهور عشایر را در مسیر کوچ همراهی کنند تا برای این قشر تولیدکننده جامعه مشکلی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه دام، تمام سرمایه خانوار‌های عشایری است، به رانندگان هشدار داد مراقب حرکت دام‌های عشایر هنگام عبور از جاده‌های شهرستان باشند.

رئیس اداره امور عشایر بروجرد با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هنگام کوچ عشایر در جاده‌های ارتباطی شهرستان اضافه کرد: نصب تابلو‌های هشدار مبنی بر کاهش و کنترل سرعت در جاده‌ها هنگام کوچ می‌تواند نقش موثری در کاهش تلفات جاده‌ای دام‌های عشایر داشته باشد.

هم اکنون ۷۰۰ خانوار عشایر شهرستان بروجرد با داشتن ۱۱۰ هزار راس دام سبک و سنگین سالانه یک هزار و ۵۰۰ تن فرآورده گوشتی تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد