Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های یمنی از عملیات کمین منحصربه‌فرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و هلاکت چندین مزدور عربستان در این عملیات خبر دادند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، روز چهارشنبه در پی عملیات کمین منحصر به فرد یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی در اطراف کوه "قیس" در جیزان، شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع و خودروهای متجاوزان سعودی و مزدوران در اطراف نجران را گلوله‌باران کرد.

در مقابل متجاوزان و مزدوران عربستان، منازل و املاک شهروندان یمنی در شهر الدریهمی واقع در الحدیده را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند.

ارتش یمن پهپاد جاسوسی سعودی را منهدم کردهلاکت 9 نظامی سعودی در درگیری با نیروهای یمنیعملیات ویژه علیه مواضع مزدوران/ هاآرتص: اسرائیل هم‌پیمان عربستان در جنگ علیه یمن است

از سوی دیگر یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی موفق شدند عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به‌سمت منطقه "القحیفه" در بخش "مقبنه" واقع در تعز را به شکست بکشانند که بر اثر این عملیات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

یک منبع نظامی در استان حجه گفت که بر اثر حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه "وادی غامس" در بخش "کحلان الشرف" 4 زن یمنی و دو کودک زخمی شدند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/*

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!

بازدید 3 شبکه الحدث عربستان سعودی با تشریح توان منطقه‌ای ایران و محور مقاومت تاکید کرد ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند! این گزارش شبکه سعودی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • معاون رئیسی توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود/ در این زمینه اقدام حقوقی نداریم
  • تکاپوی اروپائیان در پی تهدید تلافی جویانه ایران
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود