Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی (پالرمو) یکی از چهار کنوانسیون مربوط به برنامه‌های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) است که با اختلاف میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مواجه شده است.

غلامعلی حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ایران و عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ایران، در واکنش به مسائل پیش آمده در رابطه با تصویب یا عدم تصویب این لایحه پستی در توئیتر خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پست وی به شرح زیر است:

قیمت خودرو، کمبود گوشت و... چه ارتباطی به تصویب یا عدم تصویب لایحه‌ی الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو دارد؟ اینکه دولت، سخت شدن معیشت مردم را به پالرمو و FATF منوط کند، نوعی فرافکنی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل باید تنبیه می شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جمع راهپیمایان حامی عملیات «وعده صادق» گفت: ما وظیفه داشتیم رژیم غاصب را تنبیه کنیم که تنبیه شد، اما اگر برای بار دیگر چنین حماقت‌هایی را مرتکب شود، ایران در دادن پاسخ آنی، قاطع، قوی و پشیمان ساختن و قطعی این رژیم لحظه‌ای تردید نخواهد کرد و وارثان مرحب ها و ابوجهل ها با ذوالفقار محبان و شیعیان علی (ع) نابود خواهند شد.

وی بیان کرد: ملت ایران در طول ۱۹۶ روز از طوفان الاقصی تا کنون در حمایت از ملت فلسطین برخاسته و امروز برای بار دیگر اعلام می‌کند که تا پیروزی نهایی در کنار فلسطین خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دفاع مشروع وعده صادق عزت و اقتدار روز افزون نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و در جنگ اراده‌ها برتری اراده ملت ایران را به رخ جهانیان کشید، شکست چتر امنیتی رژیم صهیونیستی اسرائیل و نا کارآمد بودن گنبد آهنین و شکست حامیان آمریکایی و همپیمانان این رژیم کودک کش معادلات سیاسی ونظامی جهان را بر هم ریخت.

محمودی گفت: لذا ضمن تقدیر از سپاه مقتدر و نیروهای مسلح می‌گوئیم مسئله اصلی جهان اسلام مسئله فلسطین وغزه است و از طرفی امید است رژیم غاصب برای بار دیگر هوس تعرض به حاکمیت ایران را نداشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ملت ایران در جنگ ترکیبی تاکنون پیروز این میدان بوده و ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده، درخواست زمینه سازی مناسب جهت تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، حمایت خود را از اجرای طرح نور جهت حراست از عفت و حجاب توسط عزیزان نیروی انتظامی اعلام داشته و خواستار همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌های ذیربط در این رابطه هستیم.

کد خبر 6082872

دیگر خبرها

  • اسرائیل باید تنبیه می شد
  • واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است
  • واکنش کنعانی به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا