Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مسکو - ايرنا - معاون وزير امور خارجه روسيه اعلام کرد: ساز و کار مالي اروپا با ايران (اينستکس) امکان تجارت ايران با کشورهاي ديگر را فراهم مي کند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، سرگئي ريابکوف با بيان اين مطلب به تاس گفت: با آغاز بکار اينستکس، اين ساز و کار مالي بايد امکان براي کمک به تجارت ميان ايران و کشورهاي ثالث از جمله روسيه و چين را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در اين رابطه کشورهاي موسس ساز و کار مالي اروپا با ايران، به وعده خود عمل کردند، هر چند که آنها بلافاصله اين کار را نکردند اما اين ساز و کار در چنين مسيري حرکت مي کند.
ساز و کار مالي جديد اروپا موسوم به «اينستکس» روز 31 ماه ژانويه چند ماه بعد از خروج امريکا از برجام به طور رسمي اعلام شد.
اين ساز و کار مالي براي امکان ادامه بازرگاني با ايران با دور زدن تحريم هاي يکجانبه و غيرقانوني آمريکا را فراهم مي کند.
براي اين منظور شرکتي به نام اينستکس در فرانسه با مشارکت آلمان و انگليس ايجاد شده است.
اروپام*391*1346
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: ادعای برنامه ریزی ما برای جنگ با اروپا بی اساس است

به گزارش جماران؛ ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در اظهاراتی گفت که مسکو هیچ برنامه‌ای برای حمله به کشورهای عضو در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» ندارد.

پوتین با اشاره به اینکه کشورش به لهستان، کشورهای بالتیک یا جمهوری چک حمله نخواهد کرد، گفت که اگر غرب جنگنده‌های «اف-16» در اختیار اوکراین قرار دهد «نیروهای روسیه آنها را سرنگون خواهند کرد».

پوتین همچنین در سخنرانی خود در جمع خلبانان نیروی هوایی روسیه در روز چهارشنبه گفت که «ناتو» از زمان سقوط اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 در حال توسعه سمت شرق و روسیه است، اما مسکو هیچ برنامه‌ای برای حمله به هیچ کشور عضو ناتو ندارد.

او گفت: «هیچ گونه قصد خصمانه‌ای نسبت به این کشورها نداریم، تصور اینکه به کشور دیگری، مثل لهستان یا کشورهای بالتیک حمله کنیم، کاملاً مزخرف است، چک نیز هراس داد، این تنها نوعی هذیان است.»

پوتین همچنین در پاسخ به سوالی درباره جنگنده‌های «اف-16» که غرب وعده ارسال آن را به اوکراین داده است، گفت که این هواپیماها تغییری در وضعیت اوکراین ایجاد نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • پوتین: ادعای برنامه ریزی ما برای جنگ با اروپا بی اساس است
  • ماکرون پیمان مرکوسور را رد کرد
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک آبی و قرمز!
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند