Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:57:44 GMT

سه نمایشگاه تخصصی مواد غذایی در مشهد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۹۷۹۲

سه نمایشگاه تخصصی مواد غذایی در مشهد گشایش یافت

مشهد- ایرنا- سه نمایشگاه تخصصی در حوزه مواد غذایی چهارشنبه شب به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا شد.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از این نمایشگاهها نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم گواهی شده و گیاهان دارویی یا 'ارگانو فود' است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد جواد محبی افزود: این نمایشگاه با هدف فراهم کردن بستر آشنایی شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی، معرفی توانمندی های شرکتها در زمینه تولید محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم برپا شده است.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه 130 شرکت داخلی و یک نمایندگی برند خارجی از کشور ایتالیا در فضایی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع حضور یافته اند که تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره قبل این نمایشگاه 50 درصد افزایش دارد.
وی گفت: برگزاری دومین جشنواره غذایی مشهد به همراه همایشها و کارگاه های آموزشی از برنامه های جانبی نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم است.
محبی افزود: نمایشگاه شیرینی، شکلات، موادخام و ماشین آلات، آجیل و خشکبار و میوه های خشک نیز فرصتی برای گردهمایی هنرمندان این عرصه ایجاد کرده تا در اشتغالزایی، تولید و سرمایه گذاری با یکدیگر همکاری کنند.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه 43 شرکت داخلی و 2 شرکت خارجی در مساحت 2 هزار و 500 مترمربع محصولات خود در زمینه شیرینی، شکلات، مواد اولیه و ماشین آلات را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.
وی گفت: نمایشگاه آرد، نان و غلات نیز با هدف آشنایی فعالان با فناوری های روز، اعطای نمایندگی و عقد قرارداد بین تولیدکننده و سرمایه گذار و فروش تجهیزات برپا شده است.
مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: در این نمایشگاه 10 شرکت داخلی در مساحت 500 مترمربع 200 غرفه برپا کرده و محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.
وی اظهار داشت: این نمایشگاه ها تا پنجم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.
7489 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مواد غذايي نمايشگاه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟