Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پینگ پنگ باز دختر مهابادی به سبب قرار گرفتن در رنکینگ اول نوجوانان کشور برای اعزام به این مسابقات از طرف فدراسیون تنیس روی میز کشور انتخاب شد.
وی با اشاره به اینکه چهار ورزشکار از کشورمان به این مسابقات اعزام خواهند شد، اضافه کرد: الینا رحیمی از آذربایجان غربی (نوجوانان)، سامران کریمی از کردستان (نونهالان - هوپس)، نیلیا نقیبی از تهران (نونهالان - هوپس ) و پرهام اشرفی از تهران (نوجوانان) با مربیگری نسیم رنجبر و سرپرستی حشمت الله شریفی در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات تنیس روی میز مهاباد اظهار داشت: مسابقات بین المللی جام «حیدر علی اف» در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ در باکو برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، «الینا رحیمی» متولد 1383 در مهاباد طی سه سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس روی میز کشور درآمده است و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه اش دارد.
«الینا رحیمی» نوجوان شایسته مهابادی هفته گذشته نیز در مرحله سوم تور ایرانی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور که با حضور 121 نفر از 21 استان طی سه روز به میزبانی بوشهر برگزار شد، موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور شد.
9903/6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان غربی ایران تیم ملی تنیس میز 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی یک روزه  با عنوان روایت دختر ایرانی با هدف آگاهی بخشی دختران نوجوان و جوان با حضور فرهاد فرهادی یکی از کارگردانان وفعالین رسانه ای  در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده ی استانداری در این مراسم گفت :اگر فضای تجربه‌ای نوجوانان  و جوانان همراه با هویت نباشد این هیجانات نتیجه‌ی عکس خواهد داشت، اگر این فضا به درستی مدیریت نشود برای نوجوان و جوانان محیط پیرامون آسیب زا خواهد بود.

 الهامی افزود:یکی از این آسیب‌ها، گرفتار شدن نوجوانان و جوانان به فضای مجازی است که جنبه‌  منفی و مثبت دارد، هنگام شیوع کرونا این فضای مجازی در اختیار نوجوانان قرار داده شد اما مدیریت صحیحی انجام نگرفت که رویداد  روایت دختر ایرانی مسیر حرکت درست را در دوران نوجوانی به دختران در فضای مجازی پیشنهاد می‌کند و راه درست را به آنان می آموزد.

دیگر خبرها

  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند/ ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • دعوت والیبالیستهای بوکانی و مهابادی به اردوی تیم ملی