Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - با برگزاری آخرین بازی از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوان کشور در روز چهارشنبه، تیم های سایپا و پیکان از گروه الف و شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه از گروه ب، به عنوان تیم های برتر دو گروه در این مرحله از مسابقات معرفی شدند.

نماینده هیات والیبال استان گلستان در تشریح روز سوم این مسابقات که در آن آخرین بازی های مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: در نخستین دیدار سومین روز مسابقات، امروز (چهارشنبه) پیام خراسان توانست با برتری در سه گیم متوالی با نتایج 25 بر 22 ، 25 بر 19 و 25 بر 20 حریف خود عقاب نهاجا را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالغفور ماهری افزود: در دومین بازی، سایپای تهران رو در روی پیکان تهران قرار گرفت که در یک بازی نزدیک، سایپا توانست 3 بر 2 و با کسب نتایج 25 بر 23 و 25 بر 15 در دو گیم ابتدایی و 15 بر 11 در گیم پایانی بازی را به سود خود خاتمه دهد؛ گیم های سوم و چهارم این دیدار با نتایج 25 بر 19 و 27 بر 25 به سود پیکان پایان رسید.
وی بیان کرد: تیم شهرداری گنبد در سومین بازی امروز به مصاف شهرداری ارومیه رفت و توانست در گیم های اول ، دوم و چهارم با نتایج 26 بر 24، 25 بر 16 و 25 بر 19 این بازی را نیز همچون دو بازی قبل به سود خود به پایان برساندو شهرداری ارومیه تنها توانست در گیم سوم با نتیجه 25 بر 22 به برتری برسد.
ماهری گفت: در بازی پایانی امروز نیز درنای ارومیه توانست درحالی با کسب نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 14 و 25 بر 19 در گیم های اول، دوم و چهارم، تیم برتر زمین باشد که شهرداری ورامین تنها در گیم سوم با نتیجه 25 بر 23 توانست به برتری برسد.
نماینده هیات والیبال استان گلستان خاطرنشان کرد با مشخص شدن تیم های سایپا و پیکان تهران در گروه الف و شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه در گروه ب به عنوان تیم های برتر بازی ها فردا به صورت پلی آف بین تیم های دو گروه ادامه خواهد یافت.
وی افزود: فردا نیز براساس برنامه بازی ها 4 دیدار برگزار خواهد شد که طی آن سایپای تهران با عقاب نهاجا، درنای ارومیه با شهرداری ارومیه، پیکان تهران با پیام خراسان و شهرداری گنبد با شهرداری ورامین دیدار خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور با حضور هشت تیم در دو گروه الف و ب از صبح دوشنبه 29 بهمن در گنبدکاووس آغاز شد و تا چهارم اسفند ادامه دارد.
در گروه الف این مسابقات تیم های شهرداری گنبدکاووس، عقاب نهاجا، پیام خراسان و شهرداری ارومیه و در گروه ب نیز تیم های پیکان تهران، درنای ارومیه، شهرداری ورامین و سایپای تهران حضور دارند و طبق برنامه قرعه کشی، دیدارهای خود را برگزار می کنند.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر نوجوانان گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان

به گزارش "ورزش‌سه"، دو بازی گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به صورت همزمان میان ایران و کویت و افغانستان و بحرین آغاز شد. جایی که بحرین با توجه به دو شکست پیاپی برابر کویت و ایران شانس صعود را از دست داده بود، اما کویت با توجه پیروزی برابر بحرین و تساوی برابر افغانستان 4 امتیازی بود. در سوی دیگر افغانستان با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی خود، با یک امتیاز به مصاف سوم دور گروهی رسیده بود و امیدوار بود با شکست بحرین که امیدی برای صعود نداشت، بتواند به مرحله بعدی صعود کند.
البته افغانستانی‌ها برای صعود حتی در صورت پیروزی برابر بحرین به کمک ایران نیاز داشتند و برای رقم خوردن این صعود تاریخی برای کشور همسایه شاگردان شمسایی باید کویت را از پیش رو برمی‌داشتند.

پیش از برگزاری آخرین بازی مرحله گروهی این گمانه‌زنی در میان علاقمندان به فوتسال در افغانستان ایجاد شده بود که شاید ایران با توجه به قطعی شدن صعودش، خیلی بازی برابر کویت را جدی نگیرد و مسیر مرحله حذفی را مطابق انتظارش به شکلی ساده‌تر انتخاب کند.
با این حال شمسایی و شاگردانش با قدرت و جدیت بیشتری نسبت به بازی اول گام به دیدار سوم گذاشتند و کویت را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشتند. در بازی همزمان هم شاگردان مجید مرتضایی سرمربی ایرانی افغانستان موفق شدند با رقم زدن یک پیروزی دشوار و نفس‌گیر که با نتیجه 3 بر 2 رقم خورد، گام اصلی را برای صعود تاریخی خودشان بردارند.
این اولین حضور افغانستان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود که با اولین صعود آنها به مرحله گروهی هم همراه شده است.
گفتنی است علاوه بر مجید مرتضایی سرمربی افغانستان که ایرانی است، بسیاری از بازیکنان تیم ملی این کشور در لیگ برتر فوتسال ایران به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • نتایج مرحله سوم گروهی لیگ ملی بسکتبال