Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۹ میلادی با حضور ۸ تیم برتر دنیا روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفندماه در شهر یاکوتسک برگزار می‌شود.

در ترکیب تیم ایران برای شرکت در مسابقات، که با هدایت علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید به میدان می‌روند در وزن ۷۴ کیلو گرم به صلاحدید کادرفنی از رضا افضلی یا حامد رشیدی از کرمانشاه استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های آمریکا، گرجستان و مغولستان هم گروه شده است و در دیگر گروه مسابقات نیز تیم‌های روسیه، کوبا، ژاپن و ترکیه حضور دارند.

طبق برنامه مسابقات ایران در این رقابت‌ها ابتدا با تیم مغولستان مسابقه می‌دهد و سپس به ترتیب مقابل تیم‌های آمریکا و گرجستان به میدان می‌رود .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۹ میلادی با حضور ۸ تیم برتر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز جمعه در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.   تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، اندونزی، کره و ویتنام با زمان ۷:۱۵.۹۶ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کردند و به فینال مسابقات راه یافتند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و اندونزی دوم و سوم شدند.   فینال این ماده یکشنبه صبح برگزار می‌شود.   فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند.   نیمه نهایی این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.   ­در مردان و در گروه دوم مقدماتی روئینگ تکنفره، حمید رضا رضوانی در رقابت با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق با زمان ۷:۳۶.۹۴ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به شانس مجدد مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان مالزی، هند و عراق اول تا سوم شدند.   شانس مجدد این ماده امروز ظهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران