Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:14:05 GMT

یادواره یاد یاران در حسینیه ثاراله دزفول برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۰۶۰

یادواره یاد یاران در حسینیه ثاراله دزفول برگزار شد

دزفول - ایرنا یادواره یاد یاران چهارشنبه شب با هدف گرامیداشت شهدای انقلاب در حسینیه ثاراله دزفول برگزار شد.

به گزارش ایرنا امام جمعه دزفول شامگاه چهارشنبه در این یادواره گفت: دزفول سرمایه ها و گنجینه های فراوانی دارد که نتوانسته ایم این سرمایه ها را به درستی معرفی کنیم.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفول افزود: شخصیت شهدای والامقام انقلاب باید معرفی و به عنوان یک الگوی برجسته به نسل جوان معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان شیخ عبدالحسین سبحانی و شهید عزیز صفری افزود: باید شخصیت این شهدا واکاوی و تحلیل شوند.
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم تبیین و رفتارشناسی سبک زندگی شهدا اظهار داشت: شهید سبحانی در دوران خود یک سبک مبارزه برای جوانان کلید زد.
مدیرکل صداوسیمای خوزستان نیز با اشاره به ظرفیت های شهرستان دزفول گفت: مبارزات مردم دزفول با وجود علما و بازاریان انقلابی از دهه 40 آغاز شد.
مسلم رحیمی افزود: 40 سال از انقلاب گذشته و دزفول شرایط سختی در دوران دفاع مقدس و دیگر دوران متحمل شده است.
وی اظهار داشت: اکنون وارد دهه پنجم انقلاب شده ایم که امیدواریم با تلاش جوانان دلسوز در راستای اهداف شهدا گام برداریم.
یادواره یاد یاران به منظور گرامیداشت یاد شهدای گروه جبهه اسلامی دفاع(منصورون)، شهید شیخ عبدالحسین سبحانی، شهید عزیز صفری و شهدای انقلاب برگزار شد.
7278/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي يادواره شهدا دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ اعلام شد

زمان و مکان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ که با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، ستاد مردمی برگزاری یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه، در اطلاعیه‌ای زمان و مکان این یادواره را ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز یک شنبه ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۳ در محل گلزار شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ اعلام کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: با قدردانی و سپاس بی‌پایان از حضور شکوهمند مسئولین و اقشار و آحاد مختلف در آیین تشییع، بدرقه و خاکسپاری شهید مدافع وطن خواجه هادی راستگوگنجه به آگاهی مردم شریف و قدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد می‌رساند در استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، یادواره گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ۱۱ شهید گلگون کفن روستای گنجه‌ای بزرگ و اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر با حضور مقامات و شخصیت‌های لشکری و کشوری و آحاد مختلف مردم در گلزار شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این مراسم با سخنرانی حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر یاسوج و نوای مداح کشوری، سید محمد ذاکرپور از خوزستان برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه این ستاد آمده است: از عموم مردم مجاهد، غیور، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می‌شود با حضور یکپارچه و باشکوه در این مراسم عزم و اراده خود برای ادامه راه و آرمان‌های بلند شهیدان انقلاب اسلامی به نمایش گذارند.

در پایان این اطلاعیه از همکاری سپاه فتح استان، تیپ ۴۸ فتح، ناحیه مقاومت انصارالحسین (ع) شهرستان بویراحمد، فرماندهی انتظامی استان، بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت نفت استان و بنیاد شهید استان برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

دیگر خبرها

  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • زمان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ اعلام شد
  • کنگره شهدا در زرقان برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست هماهنگی کنگره شهدای شهرستان ملارد
  • گلستان میزبان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • یادواره ۱۵۱ شهید بخش برزک کاشان
  • «فیض» شهید شاخص استان سمنان شد