Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@23:47:01 GMT

آمریکا از جمهوری اسلامی ایران سیلی خورده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۱۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، سردار محمد تقی امینی فرمانده سابق لشکر زرهی 8نجف اشرف شامگاه روز چهارشنبه یکم اسفند 97دریادواره شهید خرازی که با محفل انس با قرآن کریم همراه با بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در گلستان شهدای زرین شهر برگزار شد گفت:آمریکائیها بعد از شکستی که در سوریه خوردند حدود هزار نفر از داعشیها رادر افغانسان سازماندهی کردند و این کشور با اینکه دولت مرکزی دارد کنترلی روی مرزهای خود ندارد و مرزهای شرقی ما از طرف کشورهای افغانستان و پاکستان به خاطر این گروهای داعش وگروهای دیگر  موردتهدید است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان ادامه دادندکه : ما جنگ و تهدید سخت نداریم اما جنگ نیمه سخت داریم ، همین طور جنگهای نیابتی که از طرف آمریکائیها انجام می شود واین افراد را اجیر می کند در داخل کشور افغانستان و یا پاکستان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی مستقر می شوند .آمریکا از جمهوری اسلامی ایران سیلی خورده است.

سردار امینی با اشاره به شهادت 27تن از شهدای مدافع وطن گفت: خون این شهدا در مرحله ای مارا زنده می کند وآنهایی که شک وشبه دارند را هم بیدار می کند ، این خون و جوشش خون شهید زنده می کند و حیات می دهد و به این خاطر است که می گوئیم شهید هیچ وقت فراموش نمی شود .

ایشان تاکید کردند که : قطعا سپاه پاسداران انتقام خون این شهدا را خواهد گرفت و سپاه تهدیدش جدی است، امروز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور ما از نظر توانمندی یکی از قدرت های بزرگ جهان است و آنروز گذشت که ما دستمان خالی بود و چیزی نداشتیم .

فرمانده اسبق لشکر زرهی 8نجف اشرف در پایان گفت : ای کاش در مسائل اقتصادی هم درزمان جنگ تحریم شده بودیم ، ما در زمان جنگ با این که تحریم بودیم با اتکا به خود توانستیم بیشتر تجهیزات جنگی را بسازیم و الان یکی از قدرتهای مطرح منطقه و جهان هستیم

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ حیدری شامگاه دیروز در برنامه گفتگوی ویژه خبر سیمای استان به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی گفت: تعیین روز ارتش، تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تثبیت ارتش بود.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور‌های استعمارگر و در راس آنها آمریکا، که منافعشان به خطر افتاده بود، غائله‌های مختلفی را در کشور ما به راه انداختند و در نهایت، عراق را برای حمله به ایران، تحریک، تجهیز و حمایت کردند، اما به جایی نرسیدند.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان خاطرنشان کرد: در همه این موارد، قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروی ایمان، تکیه بر توان داخل و پشتیبانی ملت، ایستادگی کرد.

سرهنگ حیدری افزود: در طول این سال‌ها نیز ارتش جمهوری اسلامی، دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح، در حفظ و تقویت امنیت کشور، جانفشانی کرد.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله خودکفایی، اقتدار و قدرت نظامی است.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: این عملیات، دنیا و حتی برخی در داخل را به این باور رساند که نمی‌توان به ایران، نگاه چپ داشت.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ما کشور صلح هستیم، اما در واقع لازم، محرک و هجومی عمل خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از ۱۴۰۰ شهید از چهار هزار شهید گلستان، ارتشی هستند و استان ۳۴۰۰ جانباز و ۲۲۰۰ آزاده ارتشی نیز دارد.

دیگر خبرها

  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • هیمنه پوشالی اسرائیل با سیلی مقتدرانه ایران فرو ریخت
  • پاسخ ایران به ماجراجویی بعدی صهیونیست‌ها سخت‌تر از عملیات «وعده صادق» است
  • اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود