Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:59:11 GMT

خداحافظی مجازی سرمربی قشقایی پس از شکست پرگل

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۱۲۶

تیم فوتبال قشقایی در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول در خانه مس کرمان از این تیم 5 گل خورد و 28 امتیازی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در ابتدای فصل با هدایت مهرداد شکاری وارد مسابقات شده بود، البته پیش از آن  ابتدا با داوود مهابادی و بعد اصغر اکبری به عنوان سرمربی توافق کرده بود که این همکاری ها ادامه نیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکاری پس از دو بازی از کار برکنار شد و ابراهیم طالبی هدایت این تیم را پذیرفت. طالبی تا هفته هفتم و بازی مس کرمان روی نیمکت قشقایی نشست، اما به یکباره بدلایل نامعلوم شخصی از سمت خود کنار رفت و همچنان از او خبری نیست.


پس از ابراهیم طالبی، مهدی فروردین سرمربی قشقایی شد، که به عنوان مربی در کنار طالبی حضور داشت.


فروردین طی این مدت 5 برد، 3 مساوی و هفت باخت برای قشقایی ها بدست آورد.

 

 

قشقایی در این مدت با مشکلات مالی زیادی روبرو بود و دو دفاع مرکزی خود را نیز از دست داد و نتوانست بازیکن مطرحی را جذب کند.

 

روز چهارشنبه و یک روز پس از باخت پر گل قشقایی به مس، فروردین سرمربی این تیم استعفای خود را در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده تا بار دیگر در مسابقات لیگ یک شاهد تغییر مربی باشیم.

دسته یک قشقایی شیراز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالیکه هنوز ملی‌پوش وزن 86 کیلوگرم ایران برای حضور در مسابقات المپیک پاریس مشخص نشده، با برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، آرون بروکس نماینده این وزن آنها در بازی‌های المپیک شد.

به گزارش تسنیم، این کشتی‌گیر که سال 2023 قهرمان امیدهای جهان نیز شده بود، توانست طی دو کشتی از سد دیوید تیلور آمریکایی بگذرد.

به این ترتیب از بین حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هر کشتی‌گیری که در وزن 86 کیلوگرم ایران راهی المپیک شود، تیلور انتظارش را نخواهد کشید و این بار باید با ملی‌پوش جوان و جدید آمریکایی‌ها مبارزه کند.

محسن کاوه که به تازگی از مسابقات کسب سهمیه بیشکک بازگشته، در این رابطه گفت: خوشحالی ما از این بابت است که حساسیتی که تا امروز روی موضوع مبارزه با تیلور ایجاد شده بود، از بین می‌رود و باری از دوش تیم برداشته خواهد شد. مسئله این نبود که از آمریکا تیلور، بروکس یا والنسیا می‌آیند که ما باید برای مصاف با هر حریفی آماده باشیم، مسئله اصلی پایین آمدن بار روانی تیم است. اینکه همه تیلور را آنالیز می‌کردند و کارشناس و تئوریسین شده بودند، غیبت تیلور در پاریس، به آرامش تیم ما کمک خواهد کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897938

دیگر خبرها

  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور
  • رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست