Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@23:19:37 GMT

تسلیم دسته جمعی عناصر داعش در سوریه

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۱۶۹

تسلیم دسته جمعی عناصر داعش در سوریه

شبکه روسیا الیوم اعلام کرد که عناصر تروریستی داعش به همراه خانواده‌های شان در حال تسلیم دسته جمعی خود به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ی مهر، منابع آگاه اعلام کردند که عناصر تروریستی داعش به همراه خانواده‌های شان در حال تسلیم دسته جمعی خود به نیروهای سوریه دموکراتیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، عناصر مسلح داعش سلاح‌های خود را به نیروهای کرد سوریه تحویل می‌دهند.

در این گزارش آمده است که ۲۵ کامیون حامل عناصر داعش و خانواده‌های آن‌ها به مناطق تحت کنترل نیروهای قسد منتقل شده‌اند و احتمال می‌رود که اعضای باقی مانده داعش در باغوز نیز طی چند روز آتی از این منطقه خارج شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داعش سوریه تروریسم تسلیم شدن داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همدانی‌ها از حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی

ایسنا/همدان مردم همدان در حمایت از حملات پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل در میدان فلسطین این شهر تجمع کردند.

مردم همدان پس از آغاز عملیات پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونیستی، در میدان فلسطین تجمع کرده و با شعار«مرگ بر اسرائیل» از این اقدام شجاعانه حمایت کردند.

ساعاتی قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی ده‌ها فروند موشک و پهپاد شلیک کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از پاسخ دلاور مردان نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه از جمله شلیک موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف یک گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «الشفاء»
  • (ویدئو) افشای جنایت جدید رژیم صهیونیستی؛ کشف گور دسته جمعی در غزه
  • حماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی است
  • گور جمعی در محوطه بیمارستان شفا+فیلم
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • حمایت همدانی‌ها از حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی