Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مائوریتزیو ساری امیدوار است تیمش با صعود به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ اروپا به دوران خوب قبلی بازگردد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل مالمو در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا ابراز امیدواری کرد شاگردانش با برتری به دور بعد راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: زاپاکوستا دچار آنفلوانزا شده و  پدرو از ناحیه شکم احساس درد می‌کند. کپا هم از ناحیه همسترینگ مصدوم است، اما امیدوارم او بتواند در بازی حاضر باشد. هنوز زمان زیادی تا یکشنبه و فینال جام اتحادیه مقابل من‌سیتی باقی مانده است و  فعلاً باید به بازی پیش روی‌مان فکر کنیم. مالمو می‌تواند در ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر شود. آنها در بازی‌های خارج از خانه خطرناک هستند و  از مرحله گروهی هم با کسب نتیجه مطلوب صعود کردند.

ساری در ادامه افزود: سیستم بد، اولین مشکل یک تیم به حساب می‌آید. خیلی خوب می‌دانم وقتی بازنده می‌شویم باید یک مهاجم به زمین بفرستم. وقتی برنده هستیم، باید یک مدافع اضافه کنم. به طور کلی مایلم فوتبال را به نوعی دیگر ببینم و تحلیل کنم. دوست دارم مدت زیادی در این سمت (سرمربیگری چلسی) بمانم، اما تصمیم نهایی به عهده خودم نیست.

فوتبال جهان| احتمال حضور لوران بلان روی نیمکت چلسی

 

انتهای پیام/

 

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته منچسترسیتی را از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت. رئال در بازی برگشت یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حریفش را در ضربات پنالتی شکست داد و به دور نیمه نهایی صعود کرد.

تونی کروس، هافبک‌ رئال مادرید، رویارویی با بایرن مونیخ را یک بازی سخت پیش بینی می‌کند و به نظرش آن‌ها پس از عدم موفقیت در بوندس‌لیگا روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده‌اند.

کروس به سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت:"این یک جدال واقعی بود، باید تا آخر به این باور ادامه می‌دادیم و این ویژگی واقعی رئال است. ایمان داشتیم که حداقل می‌توانیم به ضربات پنالتی برسیم و هر چه داشتیم را در زمین گذاشتیم."

بازی مقابل بایرن مونیخ؟

اکنون به مصاف بایرن مونیخ خواهیم رفت که آرسنال بزرگ را شکست داد و تیم بسیار خطرناکی هستند. بعد از اینکه نتوانستند در بوندس‌لیگا قهرمان شوند، تمرکزشان روی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. بازی بعدی ما در ال‌کلاسیکو 4 روز دیگر برابر بارسلوناست و این تمام چیزی است که به آن فکر می‌کنم.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا؟

لیگ قهرمانان برای رئال مادرید بسیار مهم است، ما این تورنمنت را دوست داریم و دوباره توانایی خود را نشان دادیم، قبل از ضربات پنالتی آسیب دیدم و با اینکه امیدوار بودم در جمع گلزنان باشم، در خارج از زمین زجر کشیدم.

تاکتیک بازی مقابل منچسترسیتی؟

می‌خواستیم کمی بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم تا کمی استراحت کنیم چون تعقیب دائمی آن خسته کننده است اما تیم حریف به ما فشار می‌آورد و اگر فرم خود را دست می‌دادیم با 5 یا 6 گل به ما ضربه می‌زدند.

دیگر خبرها

  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • مطالعات تطبیقی: استفاده از مقایسه در علم
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • فوتبال از دریچه فان؛ وقتی آرائوخو فردا برای تمرین به باشگاه بارسلونا می رود
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد