Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@00:12:14 GMT

دیدار با خانواده شهید عبدالرضا دلسوز

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۳۱۶

دیدار با خانواده شهید عبدالرضا دلسوز

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری بسیج استان، مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهرکرد گفت: جمعی از فرهنگیان بسیجی، مسئولین آموزش و پرورش ناحیه دو و فرماندهان سپاه شهرکرد از خانواده معظم شهید عبدالرضا دلسوز سرکشی و تجلیل کردند.

مسئول بسیج کانون فرهنگیان در این دیدار بیان کرد: نظام و انقلاب ما به سادگی به دست نیامده است، بلکه خونهای زیادی در به ثمر نشستن آن چه در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و چه در دوران کنونی پای این نظام و انقلاب ریخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، تداوم راه امام(ره) و انقلاب اسلامی را سرخی خون شهیدان دانست و گفت: اگر کشور ما امروز در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد به خاطر خون‌های پاک مردانی است که خالصانه در راه دفاع از دین و اسلام بر زمین جاری شد.

یادآوری می‌شود؛ شهید والامقام«عبدالرضا دلسوز» همسر یکی از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد می‌باشد که در حملات هوایی رژیم بعث عراق در خوزستان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری ایکنا قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر جمعه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان دیدار کرد.

رئیس جمهور با حضور در منزل شهیدان طوسی با مادر شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 6082493

دیگر خبرها

  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند