Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@09:56:16 GMT

گل تماشایی لروی سانه به شالکه (شالکه 2-2 منچسترسیتی)

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۳۳۵

‍‍‍‍‍‍

گل تماشایی لروی سانه به شالکه (شالکه 2-2 منچسترسیتی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بهار جان»، وِیژه برنامه تحویل سال شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه با تدارک بخش‌های شاد و مفرح در شب‌های پایانی سال، با اجرای ابوالفضل آقاخانی و میزبانی سپند امیر سلیمانی و مریم مومن به تهیه کنندگی حسین امانی، مهمان خانه مخاطبان شبکه پایتخت خواهد بود.

این ویژه برنامه عیدانه و نوروزی تا چهارشنبه اول فروردین پخش می شود و قرار است روز‌های یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۱:۴۵ دقیقه بامداد و سه شنبه از ساعت ۱۹ تا ۸ صبح روز چهارشنبه، پخش شود.

«بهار جان» با دعوت از مهمانان ویژه، گفتگویی صمیمانه با رویکرد ماه مبارک رمضان و نوروز، خاطرات و شنیدنی‌های جذابی را پیش رو مخاطبان قرار دهد.

همچنین اجرای زنده اسنتداپ کمدی با حضور کمدین‌های معروف یکی از بخش‌های تماشایی و خاص این ویژه برنامه است که در فواصل زمانی مختلف از قاب «بهار جان» تماشایی می‌شود.

دعوت از گروه‌های موسیقی محلی، آیینی و خوانندگان جوان از بخش های جذاب و تماشایی این ویژه برنامه است. این ویژه برنامه برای تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان خود، بخش میدانی، گزارش مردمی با موضوع نوروز و ماه رمضان را تدارک دیده است که پخش می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها