Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@05:52:38 GMT

اتلتیکو 2-0 یوونتوس: VAR هم حریف اتلتی نشد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۳۳۶

اتلتیکو 2-0 یوونتوس: VAR هم حریف اتلتی نشد

اتلتیکو مادرید در دیداری جذاب و تماشایی، با نتیجه 2-0 یوونتوس را شکست داد و گام بلندی به سوی مرحله بعد لیگ قهرمانان برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که VAR یک پنالتی و یک گل شاگردان دیگو سیمئونه را مردود اعلام کرد، این تیم در نهایت با دو گل به پیروزی رسید تا با امیدواری زیادی در انتظار دیدار برگشت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ادامه دارد...

یوونتوس اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش زدن پیراهن ژائو فلیکس توسط هواداران اتلتیکو مادرید در حاشیه دیدار با بارسلونا / فیلم

ژائو فلیکس که به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوسته است، چهره محبوبی بین هواداران تیم اصلی خود ندارد.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها