Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به برتری‌هایش در فوتبال فرانسه ادامه داد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از بازی‌های معوقه رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) تیم پاری‌سن‌ژرمن با برتری 5 بر یک خانگی مقابل مون‌پولیه بیش از پیش به قهرمانی زودهنگام نزدیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کورساوا در دقیقه 13، دی‌ماریا در دقیقه 1+45، انکونکو در دقیقه 73، هیلتون (بازیکن حریف) در دقیقه 78 و امباپه در دقیقه 79 برای میزبان و موله در دقیقه 31 برای مون‌پولیه گلزنی کردند. پاری‌سن‌ژرمن با این پیروزی اختلافش با تیم دوم را به 15 امتیاز افزایش داد.

در دیگر بازی معوقه هم بوردو در زمین خود مقابل گنگان به تساوی بدون گل رضایت داد.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و لوتون + فیلم

تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر انگلیس مقابل لوتون‌تاون به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال منچسترسیتی امروز از هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان لوتون بود که این دیدار با برتری پنج بر یک سیتیزن‌ها خاتمه پیدا کرد تا تیم منچسترسیتی همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

سیتی در دقیقه سه با گل به خودی دایکی هاشیوکا از لوتون پیش افتاد تا شاگردان پپ گواردیولا با برتری به رختکن بروند. در نیمه دوم سیتی با والی تماشایی متئو کواچیچ در دقیقه ۶۴ اختلاف را با رقیب به دو گل رساند و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی گل سوم را برای سیتی به ثمر رساند.

رأس بارکلی در دقیقه ۸۱ یکی از گل‌ها را برای لوتون جبران کرد اما گل چهارم جرمی دوکو در دقیقه ۸۷ آب سردی روی پیکر لوتون بود. در ادامه باز هم سیتی به گل رسید و یوشکو گواردیول در دقیقه ۳+۹۰ گل پنجم را وارد دروازه لوتون کرد تا درنهایت منچسترسیتی به سه امتیاز مهم این هفته برای ادامه کورس قهرمانی برسد.

خلاصه‌بازی منچسترسیتی و لوتون‌تاون

کد خبر 744213

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
  • ژاوی: سه شنبه مقابل پاری سن ژرمن یک جنگ در پیش داریم؛ این بهترین مقطع فصل ماست
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و لوتون + فیلم