Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا مصباحی مقدم، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ، در مورد جلسه مشترک احزاب اصولگرا با جامعه روحانیت مبارز گفت: این نشست یک نشست دوستانه جهت همکاری بین جامعه روحانیت و احزاب اصولگراست.
وی با تاکید بر اینکه موضوع انتخابات در دستور کار نیست، گفت: ما باهم یک نشست را برگزار کرده‌ایم و یک نشست هم قرار است روز پنج‌شنبه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در مورد موضوع این نشست باید گفت هر بحثی که مربوط به مجموعه است در این جلسه مطرح می‌شود و نمی‌توانم جزییات را بگویم؛ نکته مهم اصل همگرایی و همکاری است.
مصباحی مقدم علت اصلی این جلسه را گرایش احزاب جریان ارزشی به جامعه روحانیت مبارز دانست و گفت: علت اینکه احزاب جریان ارزشی به جامعه روحانیت مبارز روی آوردند، این است که جامعه روحانیت اساسنامه و آیین نامه خود را بازنگری کرده و شروع به راه‌اندازی پشتوانه‌های خود در شهرستان‌ها و تهران کرده است و آن‌ها می‌خواستند اطلاعاتی بیشتر از این موضوعات کسب کنند.
وی تاکید کرد: برای تشکیل این جلسه، احزاب اصولگرا تقاضای برگزاری دادند و ما هم تمایل داشتیم که این جلسه برگزار شود.
 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آیین نامه اصولگرایان جامعه جامعه روحانیت مبارز عضو مجمع تشخیص مصلحت مصباحی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور کاشت نهال توسط رئیسی و شهباز شریف خوش‌آمدگویی مقامات کشوری پاکستان به رئیسی خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان از کابینه دولت ایران دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

دیگر خبرها

  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند