Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - لیگ قهرمانان اروپا با شکست یوونتوس ایتالیا و پیروزی شیرین خارج از خانه منچسترسیتی انگلیس ادامه یافت.

به گزارش ایرنا؛ دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 2 دیدار همزمان به اتمام رسید که در رقابتی حساس و تماشایی، اتلتیکومادرید در حضور بیش از هفتاد هزار ورزشگاه «واندا متروپولیتانو» از یوونتوس میزبانی کرد و به پیروزی 2 بر صفر دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه نخست، بازی از سوی تیم ها محتطانه پیگیری شد. تنها صحنه حساس این نیمه، خطای پنالتی بود که داور به سود اتلتیکو اعلام کرد، اما پس از آن با استفاده از کمک داور ویدئویی مشخص شد که خطا پشت محوطه جریمه صورت گرفته و نظر داور تغییر کرد.
شاگردان «دیه گو سیمئونه» نیمه دوم را کاملا متفاوت و سراسر هجومی آغاز کردند و در دقایق 50 و 52 بخت های مسلم گلزنی را با بی دقتی «کاستا» و «گریژمان» از دست دادند.
در دقیقه 70 ارسال «فیلیپ لوییز» را «آلوراو موراتا» با ضربه سر درون دروازه یوونتوس جای داد که استفاده از کمک داور ویدئویی نشان داد که «موراتا» پیش از گلزنی، مرتکب خطا شده که این گل نیز مردود شد.
بازی شجاعانه میزبان در دقیقه 78 نتیجه داد و «خوزه ماریا خیمنز» اروگوئه ای موفق شد گل نخست اتلتیکو را به ثمر برساند.
حملات اتلتیکو همچنان ادامه یافت و در دقیقه 83 تعلل بازیکنان یوونتوس سبب شد تا «دیه گو گودین» دیگر مدافع پیش تاخته اروگوئه ای دومین گل میزبان را به نام خود ثبت کرده و ورزشگاه را به مرز انفجار برساند.
در نهایت اتلتیکو که به سرخپوست ها شهرت دارد با گل هایی که مدافعان اروگوئه ای این تیم به ثمر رساندند برابر میهمان پرستاره خود به پیروزی 2 بر صفر رسید تا در آستانه صعود قرار بگیرد.
در دیگر دیدار، شالکه آلمان در زمین خود و در پایان دیداری عجیب با حساب 2 بر 3 مغلوب منچسترسیتی انگلیس شد.
میهمان با گل دقیقه 18 «سرخیو آگوئرو» پیش افتاد، اما شالکه در همان نیمه نخست با 2 گل «نبیل بن طالب» الجزایری که هر 2 گل از روی نقطه پنالتی به دست آمد، روند را تغییر داد.
در ابتدای نیمه دوم «نیکولاس اوتامندی» مدافع خشن آرژانتینی منچسترستی از زمین اخراج شد.
در دقیقه 85 «لروی سانه» هافبک خوش تکنیک منچسترسیتی با ضربه ایستگاهی غیرقابل مهار، گل تساوی را به ثمر رساند. این هافبک آلمانی، فصل گذشته از شالکه به سیتی پیوست و به همین دلیل پس از گلزنی در دیدار امشب، خوشحالی نکرد.
در دقیقه 90 «رحیم استرلینگ» با هوشیاری سومین گل سیتی را درون دروازه نماینده آلمان جای داد تا شاگردان «پپ گواردیولا» شکست در این دیدار را در دقایق پایانی و با وجود یک بازیکن کمتر با پیروزی 3 بر 2 عوض کنند.
**نتایج کامل دیدارهای دور رفت یک هشتم نهایی:
آ.اس رم (ایتالیا) 2 - پورتو(پرتغال) یک
منچستریونایتد(انگلیس) صفر - پاری سن ژرمن(فرانسه) 2
تاتنهام (انگلیس) 3 - دورتموند (آلمان) صفر
آژاکس (هلند) یک - رئال مادرید(اسپانیا) 2
لیورپول(انگلیس) صفر - بایرن مونیخ(آلمان) صفر
لیون(فرانسه) صفر - بارسلونا(اسپانیا) صفر
اتلتیکومادرید(اسپانیا) 2 - یوونتوس(ایتالیا) صفر
شالکه (آلمان) 2 - منچسترسیتی(انگلیس) 3
دیدارهای دور برگشت از چهاردهم اسفندماه آغاز می شود تا تیم های راه یافته به یک چهارم نهایی معرفی شوند.
شبک**ورزشی**3783**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کین رکورد شکست و مصدوم شد!

به گزارش ورزش سه، در هفته ۲۶ بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ به مصاف دارمشتات رفت که این دیدار با رکورد شکنی هری کین مهاجم انگلیسی بایرنی‌ها همراه شد.
بعد از اینکه دارمشتات در دقیقه 29 توسط تیم اسکارک به برتری رسید، جمال موسیالا در دقیقه 36 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و هری کین با ضربه سر در دقیقه 45 گل دوم را به ثمر رساند.

طبق اعداد Opta ، موسیالا برای پنجمین بازی متوالی در بوندسلیگا گلزنی کرد و رکورد شخصی خود را که بین اکتبر تا نوامبر 2022 به دست آورده بود را حالا  می‌تواند ارتقا دهد اما آمار مهم‌تر متعلق به هری کین است.

به طور کلی، کین در 26 بازی، روی 40 گل در لیگ آلمان اثرگذاری داشته؛ او 31 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل ثبت کرده که در تاریخ بوندس‌لیگا، این آمار برای بازیکنی که فصل اولش را سپری می‌کند تابه‌حال بی‌سابقه بوده و کین با فرمی بسیار درخشان خودش موجب دلگرمی هواداران تیم ملی انگلیس و بایرن مونیخ شده است.

البته او در ادامه بازی نیز دچار مصدومیت شد و زمین بازی را در دقایق پایانی ترک کرد اما آنطور که مشخص بود چندان مشکلی نداشته و بعید است با آسیب دیدگی شدیدی روبرو شده باشد.

دیگر خبرها

  • مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی
  • چلسی با شکست لسترسیتی راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم
  • صعود منچسترسیتی و کاوتری به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • صعود سیتیزن‌ها به نیمه نهایی با درخشش هافبک پرتغالی
  • صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی و تحقیر تاتنهام در جزیره
  • منچسترسیتی ۲ - ۰ نیوکاسل/ بلیت نیمه نهایی با دبل ستاره پرتغالی رزرو شد + فیلم
  • صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی جام حذفی با غلبه بر نیوکاسل
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • کین رکورد شکست و مصدوم شد!